Svar

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heysa.

Jeg har TDC abonnement på min mobil, og vil gerne vide om det er gratis at bruge WI-FI. Kommer det an på ens abonnement eller er det ens for alle???

Svar venligst hurtigst muligt[i]

icon

Bedste svar af jytfin 27 december 2010, 19:27

Hej Trådstarter...

Det koster gratis at bruge wifi da du ikke bruger mobilnetværket men dit eget internet i hjemmet til at surfe fra via mobilen..

God surfing Blinkende humørikon

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 1
Hej NOOBHUNTER

Velkommen til TDC-forum.

Det er da et godt spørgsmål, men hvorfor skriver du !!!!!!!!!!!! i din overskrift, det hjælper jo ikke andre brugere der også godt vil have svar på dit spørgsmål.Blinkende humørikon

Ved det egentlig ikke... Meget glad humørikon Men kan du svare på spørgsmålet?

Omdømme 1
Hej igen

Næ desvære ikke. Jeg er lige så spændt som dig på hvornår der er en der gider svare på !!!!!!!!!.

Mon der hurtigere kommer svar hvis Overskriften laves om?

Jeg siger ikke at du skal lave den om, men er det ikke et forsøg værd?Blinkende humørikon

Kan du bruge noget i denne tråd? /t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/m-p/12295

Men ejg ved ikke hvordan jeg laver den om Trist humørikon

Omdømme 1
Hej

Kan du ikke bare slette udråbstegnene og skrive noget der minder om dit spørgsmål. Jeg prøver at skaffe hjælp til wifi-spørgsmålet. okey?

Omdømme 3
Hej Trådstarter...

Det koster gratis at bruge wifi da du ikke bruger mobilnetværket men dit eget internet i hjemmet til at surfe fra via mobilen..

God surfing Blinkende humørikon

MAnge tak min gode man/dame Blinkende humørikon

Omdømme 1
Hej jytfin

Det  var godt nok ikke lige dig jeg tænkte på, men hvor er jeg glad for at du hjalp med et svar. Tak skal du have.Glad humørikon

Omdømme 3
Det var da så lidt Maja.

Jeg ved godt det ikke var til mig Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8