WebTV


Jeg har lagt mærke til at TDC Play har ændret udseende for nylig. Jeg ved ikke hvilke ændringer produktet i øvrigt har været genstand for, men oplevelsen ved brug af WebTV er fortsat ikke noget at skrive hjem om. Med ujævne mellemrum bliver jeg informeret om, at jeg "desværre ikke har adgang til den pågældende kanal", uagtet det faktum at vi taler om DR1, TV2, o.a., som normalt er med i pakken.

Der er også kommet et nyt stunt ind, som manifesterer sig ved at WebTV efter et stykke tid (forskellig varighed) bare standser midt i et program, og først kan genoplives ved at opdatere siden. HØJST IRRITERENDE!!!

Jeg er stadig uforstående overfor de mange udfald og meddelelser om min manglende adgang til programmer, og TDC's tilsyneladende manglende evne til at sørge for en stabil service.

Det skorter jo ikke på TDC's anprisning af TDC Play, når man sidder og venter i en telefonkø, når man forsøger at kontakte TDC pr. telefon. 

Det må kunne gøres bedre!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)