Svar

Webdisk - autosynk. og kryptering

• 0 kommentarer
Inden jeg tager webdisk i brug, har jeg forsøgt at finde ud af

1. Er trafikken krypteret?

2. Er der automatisk synkronisering mellem min udvalgte pc-foldere og webdisk?

Håber der er nogen som kan hjælpe med et svar.

icon

Bedste svar af bveg 24 februar 2011, 12:19

Hej Ulf

Tak for svar. Det anede mig desværre, at trafikken ikke blev krypteret, og så er det ikke et værktøj jeg vil gøre brug af. Jeg vil i stedet finde en af de mange gratis udbydere på nettet som fint dækker mit behov,- det er blot trist at jeg ikke kan benytte jer som "totalleverandør". Håber I en dag kommer med på banen.

Bveg

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Hej bveg,
Velkommen på vores forum!
Jeg kan i hvert fald svare dig på, om trafikken er krypteret - det er den ikke. 
Med hensyn til, om der er automatisk synkronisering, så mener jeg ikke at det sker real-time. Men hvis du bruger back-up programmet kan du vistnok (det er et stykke tid siden jeg prøvede) sætte det til at scanne efter ændringer en gang i døgnet, og uploade de ændrede filer.
Vores HomeDisk, derimod, sender sine backup-data krypteret og automatisk, plus at der er mere plads til data (500 gigaBytes kontra 5/10 megaBytes). Den koster så godt nok ekstra om måneden, men du skal bare vide, at du også har dén mulighed Glad humørikon
/Ulf
Hej Ulf

Tak for svar. Det anede mig desværre, at trafikken ikke blev krypteret, og så er det ikke et værktøj jeg vil gøre brug af. Jeg vil i stedet finde en af de mange gratis udbydere på nettet som fint dækker mit behov,- det er blot trist at jeg ikke kan benytte jer som "totalleverandør". Håber I en dag kommer med på banen.

Bveg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P