Videresend SMS og MMS

• ORA
  • 0 kommentarer
Hejsa

Har fået firma tlf. vil gerne videresende alle SMS / MMS fra min TDC tlf. til firma tlf.

Så jeg kan beholde mit privat mobilnr. hos TDC, men kun skal gå med en tlf.

Kan lade sig gøre at viderestille alle opkald, men tilsyneladende ikke SMS og MMS.

Eller jeg kan ikke finde stedet hvor det gøres.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh. ORA

3 Kommentarer

Omdømme 2
Hej ORA

Tak for dit indlæg.

Det er desværre ikke muligt at videresende SMS og MMS automatisk.

Det skal gøres manuelt.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Undskyld mig, men det forekommer mig som en joke.  SMS er en af de simpleste kommunikationsteknologier der findes.  Det virker helt hul i hovedet at man ikke vidersender dem, idet man videresender alle taleopkald.

Er i nu helt sikker på at det ikke kan lade sig gøre?  Eller er det bare fordi i ikke har en GUI som tillader det?

Mvh,

Michael

Omdømme 3
Hej, og undskyld for at jeg blander mig.

først, har det ikke noget med en GUI at gøre en GUI er en Grafikal User Interface eller på dansk Grafisk Bruger Grænseflade(GBG) og her derfor ikke noget at gøre med hvad et system kan og ikke kan, er er det lag som gør et styresystem bruger vendligt så du ikke selv skal side og taste komandoerne.

det er faktisk ikke så simpelt med SMSer som du går og tror, og det er fulstendigt rigtig at ma ikke kan vidre sende smser automatisk, med mindre du har en smartphone(android, symbian eller iphone) og kan finde eller programmere et program der kan vidre sende SMSer for dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)