Svar

Udvidelse af mailboks til 1 GB?

Jeg ønsker at udvide min mailboks til 1 GB, men støder på følgende problem: På kundeservice.tdc.dk's hjælpeside "Hjælp til webmail" er der et punkt, der hedder "Hvordan udvider jeg min mailboks til 1 GB?"

I følge anvisningen her skulle der på Webmails forside være et banner med teksten "Udvid din mailboks" i nederste venstre hjørne lige under menuen - men dette banner findes ikke på forsiden af min webmail. Hvorfor gør det ikke det? Og hvordan skal jeg så bære mig ad med udvidelsen?

icon

Bedste svar af Rabo 29 maj 2013, 13:50

Hej Herbert99

Du skal tage en snak med vores Kundeservice, for at få dit abonnement lavet om - det ser nemlig ud som om, det er forkert registreret.

De er at træffe på 70703030.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

3 Kommentarer

Hej Herbert99

Kan det være fordi du er Mobil-kunde og ikke bredbåndskunde?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20011

Eller har du kun en mailbox hos TDC????

Redigeret tilført.

Prøv at åbne webmail,  klikke på indstillinger i kollonnen til venstre.

Neders står der hos mig, et link til udvidelse af mailbox.

Hej Maja

Jeg er ikke mobilkunde, men har fastnet-abonnement hos TDC. Derigennem har jeg i 7 år haft min mailboks, som jeg nu gerne vil udvide.

Jeg har prøvet at følge dit råd og klikke under indstillinger på webmailen, men det link til udvidelse, som du omtaler, vises ikke hos mig. Jeg forstår ikke hvad det skyldes.

Ved du om der er en helpdesk el.l., som man kan ringe til?

mvh Herbert99 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Herbert99

Du skal tage en snak med vores Kundeservice, for at få dit abonnement lavet om - det ser nemlig ud som om, det er forkert registreret.

De er at træffe på 70703030.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8