Svar

Tilslutning af huawai e173 usb-modem til bærbar m. win7 og 64 bit

• BoK
  • 0 kommentarer
Hej!

Er der mon nogen der kan sige mig, om det sim-kort som sættes i huawei e173 usb-modem, skal aktiveres på nogen måde.

Jeg har nemlig d.d. købt ovenstående, men desværre virker det ikke. Jeg troede bare at man skulle placere sim-kortet i modemet, og så sætte det ind i den bærbare, ligesom der står i vejledningen. Men ak - det virker ikke. 

Efter samtale med diverse folk via TDC hjælpelinie, har jeg opgraderet softwaren til mit modem. Men stadigvæk uden resultat.

Jeg har været inde på TDC egen hjemmeside for at finde oplysninger om tilslutning af huawei e173 usb-modem til en 64-bit pc. Men ingen oplysninger findes om det emne. Ikke en gang selve modemet er beskrevet.

Een fra TDC bad mig oplyse om telefonnr. til modemet, idet man kun kunne købe sådan et, når man havde en telefon. Jeg prøvede at forklare ham, at modemet jo 'bare' skulle bruges til en bærbar. Og på min pakke står der da også, at det er et mobilt bredbånd med modem. Der står ihvertfald ikke noget om at jeg også skal ha' duet-telfonabonnement, som manden påstod jeg skulle.

Nå, men alt i alt. Hvordan kommer man videre?

m.v.h.

En ret frustreret ejer (endnu ikke bruger) af et TDC mobilt bredbånd.

icon

Bedste svar af BoK 2 juni 2011, 23:44

Se original

2 Kommentarer

Hej BoK

I forbindelse med bestilling af mobilt bredbånd, får man et mobilnummer tilknyttet til abonnementet. Det er dét den medarbejder, du var i kontakt med har hentydet til.På det simkort du har sat ind i det mobile bredbånd, er der et ICC-nr, hvilket er det 20-cifret langt nummer, som du skal oplyse hotline. Når de har fået det, skulle de kunne hjælpe dig, hvis du fortsat har problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)