Tilkøb af ekstra hastighed

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hvordan kan det være at man ikke kan tilkøbe ekstra hastighed (50,5) når man har TDC Trio, ligesom man kan til TDC  Bredbånd og TDC HomeDuo?

Jan

4 Kommentarer

Hej Janbl,

Jeg har ikke kunne finde et informativt svar, andet end at det gør vi bare ikke, så jeg har sendt spørgsmålet videre, og forventer et svar inden for kort tid.

Når jeg har svaret, skriver jeg det selvfølgelig her.

mvh Per.

Hej

Faldt lige over denne tråd.

Undre mig også meget over at man ikke kan få lov til at købe ekstra hastighed, Det er vil nærmest Home Trio kunder der har allermest brug for en hurtigerer forbindelse. Håber meget at det snart bliver muligt!

Omdømme 2
Badge +1

MRD skrev:
Hej

Faldt lige over denne tråd.

Undre mig også meget over at man ikke kan få lov til at købe ekstra hastighed, Det er vil nærmest Home Trio kunder der har allermest brug for en hurtigerer forbindelse. Håber meget at det snart bliver muligt!

TDC's forklaring er, at når man "booster" til høj hastighed så medfører det også mere støj på forbindelsen hvilket ikke er hensigtmæssigt i forbindelse med tv-signaler. Det giver umiddelbart mening.

Telia er begyndt at levere højere hastigheder som tilkøb til deres tv-pakker så Telia kan tilsyneladende noget TDC ikke kan.

Hej!

Ja Telia kan og Fullrate kan også levere større hastighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)