Svar

TDC´s sikkerhedspakke

Hejsa. Jeg har TDC´s sikkerhedspakke på min bærbare pc med Windows 7.

Der fulgte et program med, som hedder Windows Defender. Kan de 2 programmer

sammen? Min far har AVG på sin Windows 7, og han har fået at vide, at de (nok) ikke

kan sammen.[i]

icon

Bedste svar af FN1 16 januar 2011, 00:16

Svar slettet af bruger. FN

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3
Hej,

Jeg ser ingen problem i at Windows Defender kan køre sammen med TDC sikkerheds pakke.

Defender er et Anti Spyware program og TDC Sikkerheds pakke er primært et Antivirus/internet sikkerheds program.

hvis det ikke er kompeltibel med TDC sikkerheds pakke vil TDC sikkerheds pakke automatisk slå Defender fra.

Jeg ved at AVG og Defender arbejder rigtig godt sammen, men TDC sikkerheds pakke kan ikke arbejde sammen med AVG og da AVG ikke er et vindows standart program vil TDC sikkerheds pakke sansynligvis ikke selv slå det fra.

Spywarefri Forums supporter anbefaler at detaktivere Windows Defender og jeg siger lige at supporterne

er dem der ved mest om det mange af dem arbejder med computer til daglig

Omdømme 3

Man kan også kikke her http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/80236/ 

Jeg takker for de hurtige og gode svar. Windows Defender skal scanne pcen en gang imellem,

og det tager tid, så hvis den er overflødig, vil jeg gerne fjerne den.Glad humørikon

Omdømme 2
Hej

Jeg vil også gerne komme med en kommentar.

Det er korrekt hvad FN skriver. TDC's sikkerhedspakke med F-secure betegnes af mange eksperter som et af de mest sikre antivirus og firewall programmer. Windows Defender fungerer fuldstændig uden problemer sammen med TDC's sikkerhedspakke, og det er op til den enkelte bruger om man vil deaktivere Win Defender, da det normalt på nye maskiner ikke mærkbart sløver brugen af maskinen. 

Omdømme 3

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)