TDC TV..."starter"

Hej,

Vi har været væk i weekenden, og da vi kom hjem og tændt for fjernsynet stod der på fjernsynskrærmen "tre prikker", mens på den digitale modtager til vores TDC TV stod "Starter". Vi har ventet længe for at se om der skete noget, men efter 20 minutter eller sådan, begyndte vi at prøve at løse det som beskrev i tdc.dk-support siden. Vi har prøvet at genstarte HomeBox (alt lyser konstant), vi har prøvet at genstarte modtageren (hver gang den starter viser de samme tre prikker på skærmen og teksten "Starter" på modtagerens skærm). Vi har prøvet at nulstille modtageren, men vi kan ikke engang se at den henter softwaren (igen viser den kun 3 prikker på fjernsynet plus teksten "Starter" på modtageren), og vi har ventet over 20 minutter uden at situationen har ændret sig.

Jeg håber på at jeg kan hente noget hjælp i Forum, fordi selvom vores søndag aften er ødelagt, håber jeg på at redde vores mandag.

Tak for hjælpen.

Vh, Joaquin.

1 Kommentar

Omdømme 2
Hej Joaquin

Det kunne lyde som om din Digitalmodtager ikke trækkker IP-adresse fra Homeboksen (modem/router).
Der skal være lys i dioderne ved stikket til netværkskablet, både på Digitalmodtager og på Homeboks.

Hvis der ikke er lys i dioderne kan du prøve at skifte netværkskablet til Digitalmodtageren over i én af de andre gule porte på Homeboksen.

Alternativt vil jeg anbefale dig at kontakte Hotline. Nummeret finder du her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P