tdc play - problemer med at hente og gemme musik

• 0 kommentarer
Hejsa

Min søn har en sony Ericsson EX 8 

Han har problemer med at hente musik og gemme det på tlf. Der er 2 muligheder enten via browseren eller TDC app. Men på Browseren er det kun muligt at købe musikken og på App er det kun muligt at høre og ikke gemme det - hvad gør vi forkert. Han har tidligere kunnet gøre det.

Takker for jeres hjælp.

3 Kommentarer

Omdømme 2
Hejsa,

TDC Play appet, fungerer faktisk som et "bibliotek", hvor du henter sangene ned til din smartphone. Når du har hørt en sang, kommer der et "fly"-ikon oppe i hjørnet af sangen, det betyder sangen er gemt på telefonen, til senere afspilning. Efter mange afspilninger og gemte sangen, kan man rydde lydfilerne man nu har liggende, inde i selv tdc play appet. Men når sangene skal afspilles, skal det gøres fra TDC Play-appet.

Det skal også lidt siges, at med et TDC abb. på mobilen, så koster takster, som man bruger når man streamer/henter sangene, IKKE noget. Heller ikke ved første gangs afspilning.

Sådan fungere det åbenbart ikke herover. Jeg får masser af "Fly-ikoner", men kan ikke afspille sangene. Først så cirkulere loading, dermed får jeg meddelsen: Netværksproblemer. 

TDC Play er virkelig en ubrugelig App, og penge ud af vinduet.

EDIT: Den virker dog når man går i Offline Mode, men når man er online virker den ikke. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)