TDC play og mobilt bredbånd


  • Pib
  • 0 kommentarer
Hejsa,

Den 20. oktober 2011 opsagde jeg mit bredbånd via fastnet og købte et mobilt bredbånd i stedet. Sælgeren lovede at mit mobile bredbånd skulle have TDC play i det.

 

Det har også virket frem til den 5. december 2011 - men i dag, da jeg vil ind og høre noget musik via mit login - som ikke er ændret på nogen som helst måde, så får jeg blot denne meddelelse ved siden af mit login: Du har ikke TDC Play adgang.

Dette forstår jeg jo ikke, da jeg godt kan logge in

Hvad

Håber at få noget hurtigt svar fra Jer.



Med venlig hilsen

Pib

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Pib,

Det er fordi det har kørt med "valideringen" fra dit bredbånd indtil da.

Nu er den gået over til Mobile Bredbånd, så det skal valideres derpå.

Det nemmeste er, at kontakte TDC Hotline og få dem til, at guide dig over telefonen og hjælpe.

Vi skal have fjernet den gamle validering, så du kan validere den nye.

Du finder vores kontaktinfo her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Jeg ville super gerne lige løse problemet og hjælpe dig herover, men det er nemmest for begge parter at få en hotliner i røret og hjælp til det :-)

Med venlig hilsen René.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)