TDC Play - Hvor svært kan det være i browseren??

Jeg har i flere år nu på tidligere mobiler kunne bruge denne fantastiske service som TDC Play er med masser af musik.. desværre bliver jeg nu tvunget til at bruge en app og der oveni skal jeg streame...

Hvorfor??

Savner virkelig en forklaring,fordi jeg har lige købt en HTC Sensation XE som har Beats Audio chip til bedre lyd... Men jeg skal streame og jeg skal bruge app og begge ting suger strøm mega hurtigt.. jeg finder det total absurd...

Når du går på din browser i din mobil på fly så registrerer den din mobils nummer og kan se om du har Play, men i stedet for popper typisk en skærm op og fortæller din mobil ikke er tilgængelig med TDC Play.. hvilket tit er sket for mig til trods for jeg faktisk har en mobil som er inde på listen, og nulstiller jeg min mobil eller browser fungere det igen...

Igen spørger jeg..
Hvor svært er det og give adgang gennem browseren?

Og ved nogen hvordan kan de ikke forklare det??
Føler mig snydt af TDC fordi de diktere hvordan man skal bruge sin mobil bare fordi den er ny...
Ja desværre.. NY.. kan godt forstå de ikke gør så meget ved ældre modeller..
Men ja...

Nogen som ved noget? Kan man downgrade sin Android fra version 4 til 2.3 og det virker eller??

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Joshua82zx

Det er desværre ikke alle mobiler, der er testet og godkendt til TDC Play. Du kan finde en liste med godkendte HTC telefoner her:
http://go.tdc.dk/xfvxl

Da din HTC Sensation XE ikke står på listen, betyder det ikke, at du ikke har adgang til TDC Play, men som du selv skriver, vil det være via TDC Play App'en.

Jeg er ikke klarover, om man kan nedgradere sin telefon fra Android 4 til 2.3. Men det kan være, der er en anden bruger som kan hjælpe her.

Hilsen Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P