Svar

TDC fremail

Har i dag en TDC freemail med en mailbox på 5MB. Det er i en række tilfælde ikke nok, da jeg ugentlig modtager mail med en vedhæftet file der fylder for meget !

Jeg har i dag TDC bredbånd, men er ikke klar over om jeg kan oprette en mailbox "hørende til" som en del af bredbåndet, eller jeg skal oprette en betalings mailbox særskilt ?

Såfremt det er nødvendigt at oprette en ny TDC mailbox med mere plads, kan der så laves en sløjfe fra min freemail med henvisning til min eventuelle nye mail adresse ?  

icon

Bedste svar af KsNa 16 juli 2012, 15:47

Den der freemail, den lever sit eget liv, den kan så vidt jeg husker ikke vidresendes til en anden mailadr.

Du kan vælge at oprette en TDC-mailboks som hører til din bredbåndsforbindelse, men hvis du vil have mere plads og mulighed for større mails, så skulle du måske overveje - f.eks en mail hos google.

Mvh

Kim

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge
Den der freemail, den lever sit eget liv, den kan så vidt jeg husker ikke vidresendes til en anden mailadr.

Du kan vælge at oprette en TDC-mailboks som hører til din bredbåndsforbindelse, men hvis du vil have mere plads og mulighed for større mails, så skulle du måske overveje - f.eks en mail hos google.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)