TDC Fast Track

Udover at have Home trio har jeg også fornylig fået et mobilabonnement hos TDC.

Hvorfor kan jeg ikke oprette Fast Track?

Jeg gør hvad jeg skal og der påstås at der bliver sendt en sms med yderligere oplysninger. Men vel gør der ikke nikke nej.

Jeg har ikke problemer med at downloade til PC. Og jeg kan også sagtens downloade til mobil, men Fast track vil ikke.

What to do????[i]

4 Kommentarer

Omdømme 2
Hej valley72

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig videre, men skal bruge lidt flere oplysninger.

Hvilken mobil har du?

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Hej

Tror jeg allerede har fået svaret.

Min mobil er en Samsung Galaxy S med android 2.1.

Har forstået at fast track kun spiller med ikke-androide systemer.

Er det korrekt?

Noget andet er at jeg så subsidiært vil sende fra tdc-play side, albums og numre til min mobil.

Det funker ikke!

Den modtager mit tdc mobilnummer men jeg modtager aldrig en disse?

Gør jeg noget galt eller er det atter android der er ufordøjelig?

Tak for svar i øvrigt

Arne

Omdømme 2
Hej Arne

www.tdc.dk/musikmobil kan du se hvilke telefoner, der understøtter TDC Play og Fast Track, og Galaxy S understøtter netop ikke Fast Track.

Så vidt jeg har forstået, skyldes det ikke Android, men Samsung's egen software.

Dette er noget, vi er ved at se om vi kan finde en løsning på, men jeg tør ikke give dig en tidshorisont.

Den med linket, du ikke kan sende til telefonen, er dog noget der burde virke, så det er man også ved at se på, men jeg tør igen ikke begynde at nævne tidshorisonter.

Men generelt vil jeg sige, hold øje med linket, for at se hvilke telefoner der understøttes.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2
Hey

check denne tråd som omhandler TDC Play applikationen på Android: /t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/m-p/12295

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)