En succeshistorie fra den virkelige verden

• Guide
  • 99 kommentarer
Synes lige jeg vil fortælle om en positiv oplevelse hos TDC.

I mandags bestilte jeg 20/2 som de reklamerer med.

De fortalte at det ville "gå igennem" fredag mellem kl.11-12.

Onsdag modtog jeg min HomeDuo pakken og installerede den torsdag. Har IP-telefoni og fik at vide at det ikke fungerede før fredag når de havde lavet det de skulle, og det var ganske rigtigt - alt fungerer

Fredag kl. 11,15 fik jeg en SMS at TDC nu havde gjort det de skulle.

Gik ind for at checke om alt var i orden - og sørem så, alt fungerede

Havde før kun 5Mbit og har nu fået ca. 8Mbit som de også havde lovet mig.

Senere vil jeg komme op på 16-17.

Jeg vor langt ude på landet, men i dag er jeg meget tilfreds med TDC

12 Kommentarer

Omdømme 3
Hej, Muddi.

Rigtig god historie.

Hej Muddi

Dejligt med et positiv input.

Omdømme 3
Waw, - 8Mbit på en 20Mbit forbindelse.

Ordet "success" har sandelig fået en helt ny betydning her på det seneste. (Jeg ville være mere tilbøjelig til at kalde det en fiasko).

Mvh FN ;-)

Hej Muddi

Jeg siger også Waw.

Du har ud fra det du skriver, forsøgt at bestille 20Mbit, og "har nu fået ca. 8Mbit, som de også havde lovet" dig. Det er da ret godt gættet af TDC.Blinkende humørikon

Helt ærligt jeg prøver på at fortælle bare lidt positivt om TDC, og straks bliver man haglet ned.

Som jeg fortalte jeg blev lovet en 8Mbit og det har jeg fået. Og så er jeg faktisk ret ligeglad med hvad du så mener om det!!!!!!!!

Afstanden til centralen er et godt stykke herfra, derfor har jeg ikke fået mere i 1. omgang, men kan komme op på 16-17 Mbit senere.

Jamen Muddi

Jeg opfattede dit indlæg positiv. du fik jo det du var stillet i udsigt.

Undskyld hvis du fik en anden opfattelse. Trist humørikon

Hej Maja.

Det er helt ok, men jeg blev bare lidt irriteret på FN og flere andre. Det er som om man ikke må rose TDC herinde, men jeg mener det er på sin plads, når de leverer noget godt. Jeg er også helt sikker på at du mener det samme, det er ihvertfald mit indtryk Glad humørikon

Muddi

Omdømme 3
"Det er helt ok, men jeg blev bare lidt irriteret på FN og flere andre"

Hvem er "flere andre"? Jeg er da den enste der siger dig imod, og i øvrigt er der ikke flere andre end Maya og jeg der deltager i denne tråd, - lige bortset fra miela, der har skrevet 3 ord som næppe kan irritere nogen som helst.

"Jeg er også helt sikker på at du mener det samme", skriver du til Maya, - og det er jo dejligt at hun er ganske enig med dig, når nu det forholder sig således at du bliver irriteret hvis nogen tillader sig at mene noget andet end dig.

"Det er som om man ikke må rose TDC herinde"

Det står dig da frit for at rose TDC lige så tosset du har lyst til, såvel som det også står mig frit for at være ude af stand til at dele din begejstring over din 8Mbit forbindelse, når du rent faktisk betaler for en 20Mbit forbindelse, og ligefrem at rose TDC for dette forekommer mig at være skudt en hel del over målet.

Hvis du ikke er i stand til at indse dette, så burde du måske prøve at gøre dig det tankeeksperiment, om nye kunder der bestiller en 20/2 forbindelse, i lighed med dig, vil flippe helt ud af begejstring over at få 8Mbit, og ligefrem rose TDC for dette fantastiske resultat.

Mit gæt er, at ikke een eneste kunde vil finde dette tilfredsstillende, og næppe ej heller ligefrem rose TDC for dette.

Mvh FN ;-)

Omdømme 2
Hejsa

Så er vi vist ved den gamle diskussion om bægeret er halvtomt eller halvfuldt.

Her er det så bare om man betaler for min. 10mb eller max. 20. mb.

Fakta er jo at man garanterer et minimum og siger at kan linien holde det så har du mulighed for 20mb.

Det fungerer på den måde at man sætter udstyret på centralen til at levere min 10mb og max 20mb.

Det er den hastighed modem / box skal kunne kommunikere med centralen i. Falder den til under 10 mb. ryger forbindelsen helt af. For en 10mb er min. grænsen 5 mb. At der måles 8mb er jo stadig en målt hastighed hvor der skal lægges overhead til. Succes historien ( Og dem er der heldigvis flest af) her er jo at der er blevet leveret det som der er aftalt til den tid der er aftalt.  Det er altid dejligt at høre fra glade kunder lige som det er lærerigt at høre fra dem der er utilfredse. Desværre er det jo ikke alle der kan bo så tæt på en central at man kan få de høje hastigheder. Personligt er jeg da så heldig at jeg kunne godt bestille en 2/20 og så køre 2/16 på grund af dæmpning. Min erfaring siger mig så at jeg får mere ud af min linie ved at begrænse mig til 2/10.

mvh

Hej Til jer alle..

Jeg har også en del både gode og en smule dårlige erfaring med TDC..

Da tdc secure pakken kom blev jeg enig med mig selv at skifte fra min 10Mb Home Duo..

og jeg må sige at der gik ged i det i de første 8-10 dage med løfter og ting som ikke blev holdt

der blev sagt at jeg godt kunne få de 20Mb men så Kunne jeg IKKE. sådan gik de 3-4 gange

jeg ringede for 5 gang og fik fat i en dame der havde rigtig meget omløb i hoved som lovede at

undersøge sagen og ville ringe tilbage senere på dagen..1 time senere ringede hun og fortalte at jeg kunne "Kun" få 10Mb og det var de så kede af at jeg blev tilbudt pakken til 379 istedet for 399.

om jeg er sur ??? Nej for i sidste ende fik jeg et bedre produkt til mindre end jeg betalte før og det skal tilføjes at jeg har haft bredbånd fra tdc lige siden det var en mulighed her i byen..

og nedetider har der ikke været ret meget af..

Så alt i alt er jeg rigtig glad og tilfreds med TDC.

og husk at er man venlig imod dem som sider på den "anden"side af tlf ledningen har de lidt lettere ved at strække sig i deres bestræben i at hjælpe..

m.v.h Claus

Omdømme 3
8-10 dage med bøvl og besvær, - løfter der ikke bliver holdt, - en halvering af hastigheden i forhold til det du havde forventet og som du i første omgang var blevet lovet at TDC godt kunne levere.

Og for alt det ævl og bævl og 8-10 dages vrøvl og ulejlighed har du så fået en rabat på 20 kr. Meget glad humørikon

Waw, - siger jeg bare. Jeg tror sgu lige jeg sætter et bogmærke på siden, så jeg kan linke til denne fantastiske historie, så mine venner og bekendte ved selvsyn kan læse denne enestående beretning om en generøsitet som de næppe nogensinde har set magen til.

Thank you Tee Dee Cee.

Hej alle

Jeg kom til at læse denne næsten 3 uger gamle historie om TDC gøren og laden eller mangel på samme.

Jeg hører til dem der i september 2010 fik tilsendt et gavekort som indebar at jeg kunne få hastighed 20/2 uden at skulle betale noget oven i de 200 kr. jeg betaler for Citybredbånd og telefoni.

Jeg brugte godt nok meget tid på TDC frem til januar hvor det lykkes TDC at koble mig på, jeg har ganske vist ikke 20/2 men det snerper med 16/1,6.

Så selv om det tog sin tid er jeg alt i alt godt tilfreds med mit forhold til TDC.

På det seneste har jeg flyttet den ene mobil over til et abonnement der kaldes "TDC mobil" her betaler jeg kun for forbruget og ikke noget for abonnement. Opkaldsprisen er den samme som det flere TDC abonnementer 0,35 og det gælder også minutpriser 0,69 kun de der betaler min. 299 pr. måned kan have lavere priser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)