STARTFORFRA OG TV-ARKIV NU!!!

Omdømme 2
Jeg som kunde, og sikkert også en masse andre føler os slet ikke hørt herinde på Forum. Jeg VED at dette er et kunde-til-kunde forum, men dette statement er en del tvetydigt, da der er en hel underkategori her på Forum der hedder Forslag og Idéer

Derfor opretter jeg nu denne tråd i håb om, at disse funktion SKAL KOMME!!!

Derfor, hvis I kan lide idéen, lav en kommentar med "+1, eventuelt efterfulgt af begrundelse / kommentar"

Derfor, hvis I ikke kan, lav en kommentar med "-1, eventuelt efterfulgt af begrundelse / kommentar"

Håber at mange brugere vil sende personlige PM's til deres venner her på forum, så vi sammen kan gå sammen om at få denne funktion.

Sandheden er nemlig, at 399-499 for Hometrio med tv er ALT-ALT FOR MEGET, når man reelt ikke får specielt meget for de over 150 kroner man giver for tv, foruden at der skal betales yderligere 79 om måneden i "plus"-abonnement og medielicens til DR/TV2, som reelt burde være en selvfølge inkluderet i prisen. StartForfra, TV-Arkiv, pause, spole, optagefunktionaliteter og internetfunktioner på en Internet-TV-platform burde være en selvfølgelighed, men det er det tilsyneladende, og jeg er led og ked af ikke at få mere for de penge jeg betaler for at se tv.

11 Kommentarer

Omdømme 2
 +1, fordi det er en selvfølgelighed, når man har bredbåndstv / internettv. Hvad der undrer mig er, at både sattelitselskaberne og kabelselskaberne kan gøre det ved hjælp af specialbokse og internettet, men at det ikke kan gøres på en boks der er et-hundrede-procent internetbaseret. 100%

+1. Jeg kan kun støtte 110% op om dette forslag. Har selv flere gange overvejet at droppe "plus-abonnement", da jeg har en harddiskoptager stående, som indeholder al den funktionalitet, som jeg har brug for.

Dog synes jeg, funktionaliteten i boksen med nem adgang til TV-oversigt og tilhørende optagefunktion fungerer rigtig godt. MEN jeg forstår heller ikke, at kabel-tv (Yousee) kunder til næsten samme pris som "plus-abonnement" kan få Startforfra og TV-arkiv.

Iøvrigt synes jeg også, at man ofte savner input fra TDC i dette forum. Selvom det er et kunde-til-kunde forum, så kan del vel kun være i TDC's interesse også at komme med deres holdning...

Omdømme 2
Jeg kan kun blive misundelig og føle, at jeg slet ikke får noget for mine penge når jeg ser dette:

Yousee.dk: Udvidelse af StartForfra

eller dette:

http://www.yousee.tv/player

(som Mac-bruger ville dette eksempelvis være et skønt tiltag)

mvh 

HeinrichP 

Omdømme 2
Jeg sidder lige nu og skriver med een hånd under et opkald til TDC. omkring startforfra.

Den første ved det ikke. Jeg bliver viderestillet til TV-afdelingen. Han var ikke klar på spørgsmålet, men ville spørge en kollega. - De vidste det ikke, men spurgte om det var på almindelige tv-udsendelser eller Film jeg havde problemet. - På almindelige udsendelser selvfølgeligt.

Så spørger jeg, om der er nogen der ved det, som han kan viderestille mig til?

- Han vil lige spørge sin leder.

Nej, der er ingen planer om det, men jeg ved godt, at der er "nogle få" at konkurrenterne, der tilbyder dette. Det er mit bedste svar ligenu, og man kan høre "lederen" svare i baggrunden og ligefrem fornemme hvordan der bliver rystet på hovedet og sagt nej.

Så om det er fordi der ikke er tilladelse til at svare kunderne omkring dette eller om det er fordi der reelt ikke er planer om det, forekommer mig lidt diffust.

Jeg er ikke tilfreds i øjeblikket - altså man kunne da i det mindste regne med, at der var planer om det, da der findes rimeligt mange tråde om dette på Forum.

mvh HeinrichP

puha, jeg tror lige jeg skal have dampen ud. - Desværre blev jeg ikke viderestillet til den brugertilfredshedsundersøgelse jeg havde trykket "1" for at deltage i.

Omdømme 2
Jeg glæder mig til hvad dette bringer med sig:

http://www.business.dk/tech-mobil/tdc-chef-vi-overrasker-positivt

"Der sker meget med den måde, danskerne ser TV på lige nu, og det skal vi være på forkant med. De bevæger sig væk fra det tv-kiggeri, der følger TV-programmet til den type, hvor man selv bestemmer hvad man vil se hvornår, og om det skal være på TV eller på en pc-skærm," siger Henrik Poulsen og løfter sløret for, at der er yderligere valgfrihed til TV-kunderne på vej i slutningen af året."

mvh HeinrichP (Henrik)

Omdømme 1
jeg ved ikke hvad for folk der sidder inde hos TDCs kundeservice, men det kunne være en god ide at få dem oplæret ordentligt. Jeg prøvede for del uger tilbage at få tilsendt en ny boks, da harddisken i min var ved at være fyldt. Derfor ringede jeg ind til kundeservice og fik at vide at der ikke var noget problem og at jeg ville få tilsendt en ny boks i de kommende dage - det eneste jeg skulle betale for var portoen til forsendelsen - ca. 200 kr fik jeg oplyst. Da der ikke var kommet nogen pakke efter 2 uger ringede jeg igen ind for at høre om hvor min nye boks blev af henne. Denne gang fik jeg at vide at det var en fejlinformation  fra kundeservicen om at jeg kunne få en ny boks - men jeg kunne købe en for 4-5000 kr hvis jeg ville ... jeg takkede nej, da jeg syntes at prisen var helt til grin. Den nye servicemedarbejder hævdede herudover ihærdigt, at der heller ikke var en større harddisk i den nye boks, hvilket jeg dog kunne fortælle at jeg havde hørt fra andre her på forumet (ny: 320 GB / Gammel: 160 GB).

At "Start Forfra" og "TV Arkiv" ikke kommer overrasker mig ærligt talt ikke, da jeg langsomt men sikkert har tabt troen på, at TDC vil udvikle denne boks til den bedste triple play løsning der findes på det danske markedet. Mottoet er vel: vi vil ikke være bedst, vi vil blot tjene flest penge på vores kunder...

hilsen

Flemming

Omdømme 2
TDC ejes også af Carlyle-gruppen og andre grupper.

Prøv at se billedet på deres hjemmeside.

Man er ikke et sekund i tvivl om, at det er investoren der er i fokus, og at forbrugeren bare skal r**rendes og malkes for penge. - Han ser også just ret Wall-Street agtig ud ham manden, og efter at have set traileren til en ny film på TDC Trailer Kanalen omkring Wall-Street (dvs. en dokumentarfilm på linje med Bowling for Columbine osv., Fahrenheit 9/11 osv af Michael Moore), så har jeg ikke den store tiltro til Wall-Street.

http://carlyle.com/

" ... by a relentless pursuit of generating superiour returns to out investors ... "

+1 når teliatv kan gøre det, og samtidig gøre det biligere en tdc, burde tdc tage det til eftertanke. jeg personligt overvejer meget at skifte, jeg kender flere der siger det samme, samt flere der HAR skiftet...

tv arkiv ja tak....

start forfra, ja tak...

optag skal ikke koste ekstra.........

Det er ikke TDC TV, han taler om. Det er yousee. Sådan læser jeg det.

Her er hele articlen:

Halvårsregnskabet gav også godt nyt fra TV-markedet, hvor YouSee-forretningen øgede sin omsætning med 6,9 pct. til 2.130 mio. kroner i første kvartal og driftsresultatet med 15,6 pct. til 750 mio. kroner. Det er især funktioner som video-on-demand og arkiv-tv, der hitter hos kunderne.

"Der sker meget med den måde, danskerne ser TV på lige nu, og det skal vi være på forkant med. De bevæger sig væk fra det tv-kiggeri, der følger TV-programmet til den type, hvor man selv bestemmer hvad man vil se hvornår, og om det skal være på TV eller på en pc-skærm," siger Henrik Poulsen og løfter sløret for, at der er yderligere valgfrihed til TV-kunderne på vej i slutningen af året.

+1 Fuldstændig enig. Og endnu en nyhed: se billeder fra Homedesk på tv ,,,, hvorfor kan jeg ikke streame hvasomhelst fra min NAS? Hvorfor kun billeder og Homedesk?

Der er sgu for ringe når boksen er på netværket.

Omdømme 1
Stadig ingen planer om Start Forfra eller TV-Arkiv? Jeg begynder at miste tålmodigheden, og overvejer nu at skifte tv-udbyder til Waoo, som for længst har fået øjnene op for hvad kunderne vil have. Ligeglad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)