Skærmbillede passer ikke længere efter det nye TDC play

Jeg kan ikke se hele skærmbilledet på min pc når jeg er i tdcplay og kan derfor ikke komme op i højre hjørne og logge ind. Er blevet oplyst at det er et kendt problem medmindre man har de nyere noget større skærme. Kan tdc være behjælpelig med hvilke indstillinger jeg skal ændre på på min pc så jeg kan komme til at se hele skærmbilledet. Ellers bliver det desværre ret ubrugeligt for mig at betale til tdcplay.

På forhånd tak for hjælpne

2 Kommentarer

Omdømme 1
Du kan zoome ud pp hjemmesiden ved at holde ctrl tasten nede som er i venstre bund, og samtidigt rulle med musen eller zoom ud ud via indstillinger.

Sendt fra HTC ONE

lulor123 skrev:
Jeg kan ikke se hele skærmbilledet på min pc når jeg er i tdcplay og kan derfor ikke komme op i højre hjørne og logge ind. Er blevet oplyst at det er et kendt problem medmindre man har de nyere noget større skærme. Kan tdc være behjælpelig med hvilke indstillinger jeg skal ændre på på min pc så jeg kan komme til at se hele skærmbilledet. Ellers bliver det desværre ret ubrugeligt for mig at betale til tdcplay.

På forhånd tak for hjælpne

Mange tak : ). Det var jo simpelt. Det kunne de ikke hjælpe med over tlf ved TDC. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)