Sagem F@st 3504

Jeg har problemer med en ny Sagem F@ast 3504, som jeg ønsker at benytte i stedet for en anden router. Efter tilslutning blinker internetlampen (@), og computeren siger, at der kun er lokal forbindelse. Nogle bud på hvad problemet kan være?

På forhånd tak.

/Ole

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

såvidt jeg husker er det TDC homeboxen, så det er en box hvor router, Modem og trådløst acesspoint i en, det er en såkaldt gateway.

så medmindre din anden router er sat optil det, kan du ikke have den til at være på.

så du skal bare tage den af, og så bruge homeboxen.

jeg vil forslå at du tager alt dit gamle udstyr ned og så følger opsetningsvejledningen der fulgte med homeboxen, kan du ikke finde den er den her.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/internet/box/11085_1040_install_Adsl_338917_A5_tryk.pdf

Tak for svar. Det er ganske rigtigt en TDC Box. Jeg har fjernet alt gammelt udstyr og "startet på en frisk" med boxen. Tæknkte det var smart med blot én box, men der er desværre fortsat ikke hul i gennem. Computeren kan godt genkede det trådløse netværk, men som sagt går boksen tilsyneladende slet ikke på nettet siden internet lampen blinker.

Andre bud?

På forhånd tak. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal lige huske at første gang du her den sat til kan der gå op til 30 minutter før der er hul igennem.

når du har haft den tilsluttet forkert, vil jeg anbefale at du lige laver en reset er boxen, der sidder en knap bagpå, den holder du inde indtil boxen restarter.

virker det stadig ikke der efter(husk der kan gå op til en halv time) så er det sikkert forde at det ikke er blevet opdateret inde ved TDC at du skulle have sådan en box.

Edit: Jeg havde skrevet time istedet for minutter

Jeg har ikke fået boksen i forbindelse køb af internetforbindelse, fordi jeg allerede har en forbindelse hos TDC. Men er det rigtigt forstået, at TDC skal have registreret, at jeg har sådan en boks?

Omdømme 3

Hej,

Ja det er også sådan jeg har forstået det.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder som om det er en TDC boks, du har "fået fingrene i" uden om TDC, er det korrekt?

Hvis det er rigtigt, så er det nok en håbløs opgave, du har givet dig selv.

Når TDC ikke ved, at der sidder en TDC boks i den anden ende, men måske forventer et speedstream modem eller lignende, så er der ingen garanti for "hul i gennem".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)