Play app starter men vil ikke afspille

Hej

Jeg har fået installeret Play App'en på min LG Optimus 2x (købt via tdc online shop) men har et lille problem, det er at den faktisk ikke vil afspille nogle numre, det ser ud til at den begynder at streame filen, men så sker der et eller andet som gør at den ikke vil afspilles. Er den en kendt fejl? eller skal i bruge noget mere info?

Den står og tænker i et stykke tid og så siger den "Kan ikke afspille dette musik nummer". Har forsøgt både via 3G og WiFi

mvh

Dennis

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Dennis

Det er en kendt fejl. LG Optimus var ikke helt klar da den kom på markedet.

Den Android version til LG Optimus der hedder 2.2.2 løser problemet. Der er en forespørgsel hos LG om hvornår de frigiver versionen til den. Vender tilbage så snart der kommer et svar.

Tillykke med din nye telefon iøvrigt.

DBH

C

Hej Igen ...

tja, jeg har altså Android 2.2.2 men det kan selvfølgelig være at 2.3 løser problemet.

takker

//Dennis

Omdømme 2

I følge mobil guru er anbefalingen at hente update på LG's site. Jeg poster et link når den rammer min indbakke.

C

i følge LGs pc-support værktøj findes der ingen opdatering til telefonen ... må bare vente til 2.3

og det er der måske ikke så længe til - for Software update via telefonen fejler ikke længere men fortæller mig at der ingen opdatering er ...

Mine versioner er:

Build number: FRG83G

Android Version: 2.2.2

LGE Version: LGP990-V10b

Kernel: 2.6.32.9

har linket ramt din indbakke?

Omdømme 2

Hey Dennis

Denne LG software opdatering foregår før mobilerne når ud i butik. Da din mobil er købt via TDC Online før den blev trukket tilbage pga software fejl er den eneste måde du kan få opdateringen på via fysisk fremsendelse af mobil til TDC på Teglholmen. Jeg har sendt kontakt detaljerne i en pm.

Undskylder det besvær du har oplevet - dette bør ikke ske for så stor en mobilfabrikant.

Solskinshilsen

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)