Pladsspild

Jeg synes der er rigtig meget pladsspild i Android app'en. Tag for eksempel søge tab'en. På min x10 er søgefeltet meget lille, specielt det lille forstørrelsesglas man skal ramme for at starte en søgning. Når jeg så har ramt den og får vist mit resultat, så bliver hver entry vist med ca. den dobbelte højde end søgefeltet, selvom der kun er tekst i den øverste halvdel.

Man kunne evt. tilføje at få vist søgeresultater efterhånden som man indtaster tekst i søgefeltet.

Knapperne i afspilleren kunne jeg også godt tænke mig lidt større - det kunne sagtens være på bekostning af albumbilledet.

Thomas

1 Kommentar

Omdømme 2
Hey Thomas

Tak for din feedback. Jeg var forbi en af vores testere som har en x10mini. Jeg giver dig ret i at 'forrige'- og 'næste' knapperne er for små. Det er de også på de større skærme. Den er noteret og bliver rettet i næste release.

Men søgningen er lidt af et mysterium...  Du kan ramme hele bjælken og den vil starte en søgning. Herfra er det det lokale tastatur der tager over. Søgeikonet kom på da der var brugerfeedback på at man ikke kunne forstå at man skulle bruge 'enter' eller i xmini tilfældet 'send'

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)