Svar

Ny software på vej - hvad nyt kan vi se?

Omdømme 1
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg kan i driftsinfo se, at der frem til 8. feb. bliver lagt ny software på - Kan vi få at vide hvad kan se frem til?

icon

Bedste svar af GTH 1 februar 2011, 17:38

Hej Hapsen

Den software der omtales på Driftsinfo er til TDC Homebox (altså modem/router) og ikke til Digitalmodtageren. Ny softeware til Digitalmodtageren er endnu ikke klar til frigivelse. Og hvad nyheder i kommende software til Digitalmodtageren angår... så tror jeg ikke du skal forvente at disse vil blive afsløret i Forum. Der må du desværre som altid have tålmodighed, til der kommer officielle udmeldinger  Glad humørikon

Mvh. Gitte

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Hapsen

Den software der omtales på Driftsinfo er til TDC Homebox (altså modem/router) og ikke til Digitalmodtageren. Ny softeware til Digitalmodtageren er endnu ikke klar til frigivelse. Og hvad nyheder i kommende software til Digitalmodtageren angår... så tror jeg ikke du skal forvente at disse vil blive afsløret i Forum. Der må du desværre som altid have tålmodighed, til der kommer officielle udmeldinger  Glad humørikon

Mvh. Gitte

Omdømme 2
Kommer opdateringen også til den gamle TDC Box aDSL og vDSL - eller ikke begge, kun den ene?

Problemet er nemlig, at vi kun kan bruge vDSL i mit område, og at den nye TDC Homebox ikke er vDSL, men aDSL.

TDC Homebox findes nu også i en vDLS-version. Med denne kan opnåes langt højere hastigheder, hvis centralen understøtter det? - Hvorfor sælger i ikke bare denne som jeres eneste?? ikke TDC Homebox aDSL, TDC Box aDSL, og TDC Box vDSL?

Bliver dette problem løst, som både Yousee og TDC kunder har:::

----

Kunder med Modem type "XXXXXX" kan opleve reduceret hastighed i perioder.
Genstart af Modem kan i nogle tilfælde forbedre hastigheden, for derefter at blive langsom igen.

Fejlen er indkredset, der testes en løsning af i dele af København. Når den er godkendt sendes den ud i resten af landet.

Vi beklage de gener det medfører.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Øvrige oplysninger
Opstået/Oprettet:
28.01.2011 13:56
Seneste opdatering:
22.02.2011 14:23
Forventet slut:
01.03.2011 15:00

Omdømme 2
Og, hvad skal man gøre for at opdatere ens homebox?

Jeg mener, sådan rent praktisk.

Set i lyset af Gittes svar, at opdatering omhandler homebox'en, så burde tråden måske flyttes til "Bredbånd". Den har da i hvert fald ikke noget med TV at gøre.

Omdømme 2
Hejsa

Man skal ikke gøre noget selv.

Boxen tjekker selv jævnligt om der er en opdatering til den.

mvh

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)