Musik fra TDC Play forsvinder

Jeg har den senere tid oplevet at musik jeg har downloaded fra TDC Play forsvinder fra Windows Media Player efter nogle dage. Hvad kan det skyldes og hvad kan man gøre for at undgå det.

Bette8

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Bette8

Jeg har 2 checkpunkter: check om du har pakket filerne ud på din pc inden du begyndre at afspille. Hvis de ligger som midlertidlige filer som ikke er pakket ud på din pc, ja så forsvinder de med tiden.

Se i din Windows Media Player under indstillinger/bibliotek. Her kan du sætte et flueben ved at din PC løbende skal undersøges for musikfiler. SÅ bliver dine filer fundet uanset hvor du har gemt dem på pc.

Sommerhilsen

C

Hej Criz

Jeg har brugt TDC Play i over 2 år og har aldrig haft det problem. Jeg pakker ud som sædvanligt, men har opdaget at her på det seneste når jeg har pakket ud, så står numrene ikke i mine musikfiler som de ellers gør, o efter et par dage forsvinder musikken også fra media player. Har lige ændret den indstilling du fortalte om, men det ændrer tilsyneladende ikke noget. Prøver at vente et par dage for at se om de "vender tilbage".

Hilsen Bette8

Omdømme 2

Hey Bette8

Det er meget interessant. Har du opdateret din WMP for nylig?

C

Hej Chriz,

Ja, den bliver automatisk opdateret løbende - har lige tjekket, der var ingen nye opdateringer.

Hilsen Bette8

Omdømme 2

Hey igen

kan jeg få dig til at downloade en enkelt sang, lægge den i en seperat mappe på din PC som du opretter til formålet og klikke på den så den bliver afspillet i WMP. Den bør ikke forsvinde hvis du checker igen senere.

Ellers må vi ringe til Hogwards

Med ønske om god weekend

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8