Mit TDC app, optagelse af program.

Hej. 

Jeg har home trio samt tdc mobil. Jeg har hentet den nye app hvor man skal kunne sætte ens boks til at optage programmer, men jeg kan ikke få det til at virke. 

Den siger: "dit abonnement giver ingen adgang til denne service" 

Men jeg har home trio så det burde være på plads, og jeg har logget på mit tdc her på nettet og tjekket om denne konto er tilnyttet min boks, men det virker stadig ikke. 

Gør jeg noget forkert eller har andre oplevet det samme? og er der en løsning?? [i] 

2 Kommentarer

Hej Holmer83

Det lyder ikke godt.

Er du sikker på at du bruger det helt rigtige brugernavn og password til at logge ind med på app'en?

Hvis du er sikker på det, vil jeg anbefale at afinstallere og installere app'en igen Glad humørikon

Håber det løser problemet, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Kristoffer, TDC

Hej KristofferM

Jeg snakkede med en fra hotline for en lille uge siden som fortalt at dette brugernavn var det brugernavn som er tilnyttet mit tdc tv. 

Så det skulle være det rette brugernavn. Dog mistænker jeg at fejlen ligger her, fordi jeg kan ikke få adgang til play med min pc med dette brugernavn, den siger at jeg har play tilknyttet et andet brugernavn. Men jeg kan ikke finde noget andet brugernavn under selvbetjening. Men vil det være muligt at få slettet alle sine brugernavne så man så at sige starter på en frisk? 

Jeg har også prøvet at geninstallere app uden held.

Det sjove er dog at jeg har adgang til play via app på mobilen med dette login?? jeg ved dog ikke om det er fordi jeg også har jeg tdc mobil abbo. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)