Svar

Mit TDC

Mit spørgsmål går på det nye tiltag for os med Home trio. Jeg har ikke Home boks, men kan man hente de billeder som der ligger på pcen  over til tvet med den nye app. Jeg har instaleret webdisk på computeren, så er det muligt at hente billeder og dokumenter til TVet.

icon

Bedste svar af IngeBJ 1 september 2011, 09:27

Hej Jebbe.

Mange tak for dit korte svar, det bragte mig godt videre. Jeg har ikke før delt mine mapper med andre medier, men det kan jeg gøre nu. Nu kan jeg se den bærbare inde på tvet. Alletiders. det er bare super godt.

Se original

4 Kommentarer

Hej,

Du kan ikke tilgå din webdisk, som ligger på en server hos TDC.

Du kan dog scanne dit netværk for delte mapper(med billeder) og se disse på dit tv. Dette gøres ved, at vælge "homedisk"-ikonet.

Det skal dog siges, at jeg har en Homedisk og kan her vælge kilde (Homedisk / delte mapper). Jeg ved ikke om homedisk-ikonet er der, hvis man ikke har en homedisk, men du bør stadig kunne vælge kilde..

Jeg håber, at det er svar nok..

I dag kan jeg se det nye på mit tv ved at trykke på den blå knap på fjernbetjeningen. Når jeg trykker homebox frem, så kan netværket ikke findes, står der. Jeg synes det kunne være interessant at kunne hente mine billederne som jeg har på min bærbare pc. Jeg blev imponeret da jeg kunne se mine playlister fra TDC Play. Jeg ved nu ikke om jeg for brug for at have tvet tændt for at høre musik, men det er nget  nyt man skal vende sig til 

Er dine mapper delte?

Hej Jebbe.

Mange tak for dit korte svar, det bragte mig godt videre. Jeg har ikke før delt mine mapper med andre medier, men det kan jeg gøre nu. Nu kan jeg se den bærbare inde på tvet. Alletiders. det er bare super godt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)