mail

• 0 kommentarer
Hejsa. er der nogen som kan forklare , hvordan jeg kommer tilbage til at motage mail. På en måde er det blevet slettet. Modtager ikke og kan ikke sende mail?Har nårmalt TDC som startside, Men den er væk. Venlig hilsen lkj.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Hvis det er Webmail du tænker på så er her startsiden http://mail.tdc.dk/

Efter TDC/Yusee er lagt sammen har man ved Yousee slettet 5 af min mailadresser uden forklaring og vil ikke ændre det. De skriver hvis jeg er utilfreds kan jeg klage.
Men det hjælper ikke på vor situation da mange af vore partnere/kunder skriver til alle mailadresser, men kan ikke forstå hvorfor vi ikke svarer. Nu har det stået på ca 1 måned og intet er sket bortset fra at Yousee kræver at få udleveret vor login og kodenr, Vi kan af princippet ikke og må ikke udlevere vore kodenr. da de er mere end vigtige i vort arbejde
For øjeblikket taber vi mange penge på grund af Yousee
Hvad gør vi?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +4
Det er noget som You See må få orden på, de må kontaktes og få det genetableret, kan ikke se hvad ellers der kan gøres. Jeg formoder at Log in og kode er nødvendigt. Har selv haft brug for en nulstilling på et tidspunkt, kunne ikke gøres uden kode og log In.
Hvis de skal have adgang til ens profil, kan de godt nulstille koden, så man ikke behøver udlevere sin personlige kode. Det må anses som værende den bedste fremgangsmåde.
Hadsten skrev:

.....partnere/kunder ......
For øjeblikket taber vi mange penge på grund af Yousee
Hvad gør vi?

Hvis det er en erhversvirksomhed du har tilknyttet dit privat-abonnement, bør du oprette et abonnement hos TDC Erhverv, så du fremadrettet undgår at få lukket din mail.

Som Radiomanden skriver, kan yousee-privat ikke gøre ret meget, hvis ikke du stoler på at de vil behandle dine koder med fortrolighed. Ring til kundeservice igen eller send en klage til deres klageafd. http://yousee.dk/kontakt/klage.aspx

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)