Svar

Løsning til billedet fryser.

Omdømme 1
  • Bruger
  • 5 kommentarer
Jeg har haft rimelige store problemer med at billede fryser på TDC-TV imellem 10 til 25 gange dagligt. Og jeg har fået af vide, udfra div. målinger og overvågning af min forbindelse at der ingen udslag var at se.

Men i fredags skiftede jeg så, over til en VDSL forbindelse. Wupti alle problemerne er væk/borte!!

Ikke eneste gang har jeg oplevet at billedet har fryset, siden jeg skiftede fra det alm. ADSL til den mere jævne VDSL forbindelse.

Hvorfor gør TDC ikke dette til en standard løsning for, kunder som har Home Trio TV. Løsning?
Det vil fjerne mange af jeres problemer.

icon

Bedste svar af Martin12 13 oktober 2010, 10:53

Hej Munk

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er glad for, at dine problemer med TDC HomeTrio er forsvundet. Med VDSL har vi mulighed for at sende større hastighed end med ADSL, men det er stadig begrænset af båndbredde og afstand til central.

Billedfrysninger sker oftest pga. fejl på linien eller udstyr. I dit tilfælde var det dog båndbredden, som skabte problemet. Og derfor afhjalp det at komme over på en VDSL - men det er ikke altid årsagen. I de situationer, hvor det vil løse problemet - og VDSL er en mulighed på adressen - vil vi naturligvis løse det på den måde. 

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Munk

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er glad for, at dine problemer med TDC HomeTrio er forsvundet. Med VDSL har vi mulighed for at sende større hastighed end med ADSL, men det er stadig begrænset af båndbredde og afstand til central.

Billedfrysninger sker oftest pga. fejl på linien eller udstyr. I dit tilfælde var det dog båndbredden, som skabte problemet. Og derfor afhjalp det at komme over på en VDSL - men det er ikke altid årsagen. I de situationer, hvor det vil løse problemet - og VDSL er en mulighed på adressen - vil vi naturligvis løse det på den måde. 

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hvordan skifter man over til vdsl(?) vores skærm fryser mange gange dagligt - kun i få sekunder, men nok til at det er irriterende

Mvh

Det er jeg også interesseret i. I det hele taget virker det som om at TDC bevidst ikke vil give en ordentlig hastighed på deres hometrio produkt. Sikkert fordi de vil have folk over på en fiber..

Og drop nu det der "op til 20/2" fis, jeg kender INGEN der kan få 20 mbit i københavnsområdet. INGEN! 

Jeg bor på det sydligste lolland og har ingen andre muligheder end TDC, da der ellers slet ikke er dækning hernede :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)