Svar

Lav lyd på TV2 HD?

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 11 kommentarer
Den sidste uges tid har vi måtte skrue en del mere op på volumenknappen til Tv2 HD, da lyden er blevet lavere. Er det en generel fejl eller kræver det en genstart?

Billedkvaliteten er ok og lyden på de øvrige kanaler er som den plejer at være. Vi må bare skrue gevaldigt ned, når vi skifter fra Tv2 HD og zapper på de andre kanaler.

Alle indstillinger på TV og TDC Box er som de plejer at være (jeg ved lyden bliver lidt lavere ved surround indstilling til Dolbylyd), så jeg kan kun gætte på, at TV2 HD sender med en lavere lyd. Er der nogen der ved noget om dette?

På forhånd tak.../#

icon

Bedste svar af JanvD 11 juli 2012, 15:25

Hej Kim Jeg er YouSee kunde og har selv bemærket at lyden er blevet lavere på TV2 HD. Min søster var så på besøg i dag og vi kom til at tale om det og hun oplever også det samme men hun er på glentevejens antenne. Altså må det jo være TV2 der har skruet på deres volume.

Se original

2 Kommentarer

Hej Kim Jeg er YouSee kunde og har selv bemærket at lyden er blevet lavere på TV2 HD. Min søster var så på besøg i dag og vi kom til at tale om det og hun oplever også det samme men hun er på glentevejens antenne. Altså må det jo være TV2 der har skruet på deres volume.
Omdømme 1
Hej Jan,

Tak for din tilbagemelding. Vores formodning om, at TV2 HD sender med lavere lyd fik jeg også bekræftet ved min seneste henvendelse til Hotline.

Jeg fik i samme omgang spurgt TDC om, hvornår de påtænkte at sende Viasat kanalerne i HD, men her afventer man indgåelse af aftale mellem Viasat og TDC.

Jeg gjorde selvfølgelig opmærsom på, at disse HD kanaler er kommet "på markedet" for længst og kører på parabol-pakkerne.

Vi må se...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P