Kabel TV

Hej,

Efter vi har fået digital TV signal gennem kabel TV, har jeg altid haft problemer med signalmodtagelsen på flere TV programmer. Har købt et dobbelt afskærmet antennekabel, men det hjælp ikke.

Problem ligger i COMEGA POF 1-4 multimediafilter til antennestik.

Når jeg indsætter kabel direkte i antennestikket, signalet i TV bliver perfekt.

Har jeg mulighed for at få udskiftet filter med et bedre?

Med venlig hilsen

Senad

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Mon ikke du skulle spørge ved Yousee eller hvem det nu er der leverer kabeltv hos dig? TDC leverer ikke kabeltv....

I det øvrigt får du ikke nødvendigvis bedre resultat med et dobbeltskærmet kabel - de findes også i meget ringe udgaver. Har du selv monteret stikkene på kablet? Hvilke stik har du i givet fald brugt?

Vh

Peter

Tak for dit svar.

Nej, jeg har ikke monteret det selv. Der fik jeg hjælp fra min nabo. Han havde samme problem, men efter han havde skiftet kabel, fik han meget bedre signal i TV.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Det var jo heldigt - for ham altså.... :-)

Men det løste jo ikke dit problem - og jeg vil fastholde at der større chance for at det er kabler, stik eller montering end skillefiltret der er noget galt med. Der findes masser af den slags som er særdeles velegnet som tøjsnor eller til at tøjre hunden i - men til TV-signaler er det værdiløst.

Så på den igen med nogle gode kabler!

Vh

Peter

Hej Peter,

Nu har jeg kontakteret Yousee. De sender mig snart et ny filter. Håber det vil hjælpe.

MVH Senad

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P