Ingen ved noget, kan gør noget, siger noget, og rette op på det.

Jeg har haft i over en uge med vores tv, alt hakker, stopper, og når vi har optaget noget er det bare hakket itu, fryser osv.,

Når man så ringer til TDC, få man at vide at man skal restet hele systemmet, slet alt hvad der er optaget osv.

Men det hjælper heller ikke, de ved ikke hvad de skal gør, og dog de siger vi overvåger din linje..

MEN HVAD HJÆLPER DET, NÅR JEG IKKE FÅ DET LAVET JEG BETALER SKU FOR DET FÅ DET LAVET OG KAN I IKKE DET SKAL I BLOT TILBAGE BETALE DE PENGE JEG HAR BETAL OG ANNULLERE AFTALEN DA I IKKE KAN LEVERE DET I HAR LOVET.

Jeg har optaget melodi grand prix og skulle se det sammen med min børe her til formiddag men igen ting kan vi se....

Nej så heller en aftale med Stofanet det virket sku og så en optager så var jeg sikker på at jeg havde det jeg betaler for.

TDC I BRUGER PENGE PÅ REKLAME TIL NOGET SOM I IKKE HAR STYR PÅ...... SPAR JERES PENGE OG BRUGE DEM PÅ TEKNIKER TIL AT FÅ DET LAVET.

EN TIDLIGER KUNDE MANGLER BARE AT FÅ MINE PENGE RETUR FOR NOGET I IKKE HAR KUNNE LEVERE

14 Kommentarer

Hej Elitecafe

Jeg beklager meget den oplevelse du har haft. Det er bestemt ikke meningen at dit TV skal hakke i udsendelsen. 

Det sker desværre nogen gange at man oplever det som du oplever, fordi TV udsendelser over internettet kræver en meget stabil forbindelse, da selv de mindste forstyrrelser kan skabe billedfrysninger. 

Jeg ville blive meget glad hvis du har mod på at kontakte vores Hotline igen og få ordnet problemerne med TV'et. Hvis du ikke har mod på dette, er du velkommen til at skrive dit fastnet nr/EM nr i en privat besked til mig, og så skal jeg sørge for at kigge på det og vende tilbage til dig Glad humørikon

Mvh Joachim

Jeg har ikke mode på at vente i 20 min i tele, i må sende en tekninker for at lave det.

57888592 det er det nummer det er lavet i .

I kan kontakte mig på 50596303 hvis det ikke køre perfekt i morgen aften så regner jeg ikke med det kan køre og derfor mener jeg at jeg er bedre stillet med Stofanet

Hej

Ikke for at trøste, men du er ikke alene, min home trio TV virker heller ikke

En hele weekend uden at kunne se TV,

Man skulle f..... aldrig havde sagt til den smart sælger,, jeg var sku sikker på at TDC havde styr på deres ting, det ser jo sådan ud på deres reklame på TV de bør lave en reklame film med en af de der nøgen folk stå og venter i 20 min i telefon uden at kunne se tv....

Nå men i morgen kan jeg kontakt Stofanet også opsige mine aftale hos TDC godt nok er det kun 3 mdr. gammel men de lever ikke op til det de lover så jeg har vel krav på at få mine penge tilbage......

Tro ikke på hvad de lover dig hos TDC...

Ingen gør noget, Ingen ved noget, Ingen kan sige noget,

Har fundet et tilbud hos Telia xxxxxxxxxxxxxxxx

Og et hos Stofanet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det bedste af det hele er at jeg har 2 andre adresser som jeg også skal flytte til et nyt sted...

Links til Telia og Stofa fjernet /mod

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal selvfølgelig vælge den løsning, som du synes er bedst for dig!

Jeg har haft Home Trio i snart ½år og det har kørt upåklageligt.

Dog var der i weekenden store problemer. Både lørdag eftermiddag og søndag eftermiddag var oplevelsen frys, frys og frys. Altså ikke lige et enkelt billede, som smutter, men billedet fryser i 10-30 sekunder. Ind i mellem kortere frys med grov pixelering før og efter.

Det er da højest sandsynligt min internetforbindelse, som skabte sig (mine 2 drenge klagede i hvert over voldsomme lags i deres spil). Men da jeg har internet ved TDC er det jo et fedt. Jeg er ligeglad om det er mit internet eller mit TV, som har fejl. Begge dele kommer fra TDC, så TDC må jo løse problemet.

Det jeg egentlige ville sige med dette indlæg,er, at fordi du har haft en dårlig oplevelse, så er det jo ikke nødvendigvis et dårligt produkt (på den lange bane), som du har købt. Kunne jeg få fjernsyn gennem en fællesantenneanlæg, så ville jeg dog også vælge den løsning. Den teknik er jo netop tilpasser fordeling af TV-signaler, det er internettet ikke (endnu).

Hej igen Elitecafe

Jeg kan rigtig godt forstå at du er sur og frustreret over at det ikke virker. Det ville jeg også selv være, og derfor vil jeg rigtig gerne hjælpe dig med at få det til at virke ordenligt.

TDC Forum er et sted hvor i som kunder kan skrive sammen og få hjælp af hinanden. I dit tilfælde er der dog ikke så meget andre kunder kan gøre for at hjælpe, og derfor har jeg tilbudt at hjælpe dig ved, at du kan skrive dit nr til mig i en privat besked, da det ikke er tilladt at skrive disse ting her hvor de er offentligt tilgængelige. Det er desuden ikke tilladt at reklamere for andre firmaer/konkurrenter og lignende, så det vil jeg bede dig om at undlade.

Når du ikke skriver til mig som jeg har tilbudt, og heller ikke ønsker at vente 20 minutter i telefonen for at få den hjælp der skal til for, at få dit produkt til at virke, kan jeg ikke andet end at føle, at du ikke ønsker at blive hjulpet.

Jeg kan som sagt godt forstå at du er rigtig irriteret over at det ikke bare virker, men vi vil rigtig gerne hjælpe dig med at få det til at virke. For at vi kan det kræver det dog at du benytter dig af de spilleregler som der er. Vi kan ikke se hvordan dit TV ser ud, og kan dermed ikke vide at billedet fryser, hvis du ikke selv gør opmærksom på det. Når du kontakter os og får hjælp, men dette ikke afhjælper problemet, er du derfor nødt til at kontakte os igen. 

Jeg har en fridag i morgen, og kan derfor ikke kigge nærmere på sagen før onsdag. Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte Hotline for hjælp, ellers vil jeg tillade mig at ringe til dig i løbet af onsdag når jeg har kigget nærmere på sagen.

Mvh Joachim

Hej Elitecafe

Hvis du ikke ved, hvordan du kan sende en privat meddelelse til wind2dk/Joachim

kan du klikke på dette link. /t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/37499Glad humørikon

Min broder oplevede det samme med Stofa, Telias modstykke til TDC bredbåndsTV.

Han opgav dem til sidst efter at have gennemlevet flere episoder som du beskriver med TDC. Jeg er bange for at teknologien er blevet så kompliceret at udbyderne ikke selv forstår det. Jeg fik mit hus leveret med IHC fra Lauritz Knudsen. Arbejdet blev påbegyndt for 5 år siden og installationen er endnu ikke formelt afleveret af installatøren Insta A/S, som vil have de flere penge inden han gør arbejdet færdigt. LK kan ikke selv afhjælpe fejl og mangler ved at gå ind på installatørens område. Man er som køber og forbruger prisgivet, når man aftager alle deres sofisttikerede tilbud som ikke fungerer. Sagsanlæg er håbløst, da man som klager har bevisbyrden, men kan ikke få anerkendt ekspert erklæringer ved domstolene. Domstolene accepterer kun syns- og skønsmænd udmeldt af branchernes egne aktører og udført af pesoner med deres daglige brød fra det pågældene erhverv. Næppe uvildige og de er nu engang til for domstolene og ikke for klageren som forbruger og lægmand.

Det er et komplet komrrumperet system som alene har til formål at beskytte erhvervsinteresserne på bekostning af den enkelte forbruger.

Hej igen Elitecafe

Jeg kan se at du har haft en teknikker til at kigge på problemet.

Jeg håber det er kommet til at virke ordenligt nu, så du kan nyde dit produkt fra TDC Glad humørikon

Mvh Joachim

Jeg kan se at elitecafe har fået hjælp, hvordan stiller det os andre, der skal genstarte ca. 1 gang i timen, hvis man da ikke går over på alm. antenne, hvor man kan se gratis kanalerne.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hb8

Hvis du oplever at din digitalmodtager skal genstartes 1 gang i timen for at fungere, er der uden tvivl en konkret fejl på dit udtyr eller din installation. Det kan næppe løses via gode råd fra bruger til bruger her på Forum.

Jeg vil derfor råde dig til at kontakte vores Hotline og få oprettet en fejlmelding. Herefter vil der kunne påbegyndes fejlretning på din TV installation.

Nummeret til Hotline finder du her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Hej Gitte

Det har jeg prøvet, med resultat: "prøv at vente det går nok over, men vi kan da godt sende en tekniker, men du risikerer at komme til at betale, da din linie ser fin ud",

Den lange ventetid for at få en i tale det tager, annimerer ikke til at ringe .

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen hb8

Det er jeg ked af at høre. Kørende Tekniker sender vi ud i de tilfælde hvor der er tegn på, at der er fejl på kobberlinein eller centralen. Rigtig mange fejl løses af Remote Teknikere (som jeg selv) Det gælder f.eks. fejl på modem, digitalmodtagere, LAN-kabler osv. Vi har hver vores spidskompetencer og værktøjer til fejlsøgning.

At din box skal genstartes kan være affødt af mange forskellige årsager - jeg håber du har forståelse for at det er umuligt at lave fejlretning via Forum.

Det er derfor nødvendigt at få tjekket tingene fra en ende af - og gå systematisk til værks.

Jeg vil derfor igen poientere at løsningen er at få oprettet en fejlmelding, så en tekniker kan starte fejlretning. Jeg kan forsikre dig for at vi ikke bruger "Det bliver maghoni med tiden modellen" Glad humørikon

Du kan udover kontaktnummer også se her, hvornår der er kortest ventetid på telefonen:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Hej igen Gitte

Jeg fik at least fat i "Gitte" som var rigtig sød og fik oprettet en fejlmelding (fik også solgt mig yderligere hastighed), så nu håber jeg på en snarlig løsning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)