Hvordan kopieres mails fra TDC webmail?

Er der nogen der har en god opskrift på at kopiere mails fra TDC Webmail til filer i mapper på PC'en?

Jeg har sat TDC-mailen til at kopiere al indgående post over til min gmail.com-mail hvor der er ubegrænset plads.

Men de mails jeg selv skriver kan jeg kun kopiere enkeltvis f.eks. via "vis i nyt vindue" som .mht single file hvor jeg selv skal skrive et navn for hver mail. Jeg kæmper desparat mod loftet på de 250MB som jeg såmænd gerne ville betale for at få udvidet. Men det vil man ikke i TDC.

Forslag

--------

Er der nogen der vil være med til at udvikle et program der kan kopiere indholdet af en hel mappe i TDC-mail?

Filnavnene kunne være på formen: 

TDCmail-<åååå>-<mm>-<dd>-<tt>-<mm>-<emne første 20 tegn>-<afsender første 20 tegn>

Kommentarer

----------------

Jeg ved udmærket at man kan flytte over i Outlook eller Thunderbird, men det er jo blot at flytte fra et mail "data-jail" til et andet.

En mulighed er selvfølgelig at sætte min camcorder eller mit camera på et stativ og så tage billeder af skærmen :-)

Eller den lidt mere IT-mindede version med

shift- PrtSc, eller Ctrl-Alt-PrtSc efterfulgt at Ctrl-V (paste)

i et Word-eller OpenOffice-Writer-dokument.

Med venlig hilsen

Per Eggertsen

Tlf. 38102230

Mail per.eggertsen@mail.dk

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PerEggertsen

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

Vi har læst dit indlæg med stor interesse, men vi kan desværre ikke besvare dit spørgsmål.

Vi håber, at der kommer en anden bruger som har et løsningsforslag.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen igen her på TDC Forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)