Svar

Hvordan kan jeg se, hvem der har ringet til min Sony Ericsson K610i

Det er aldrig lykkedes mig at indstille min mobiltelefon til, at det er muligt under "opkald" at se udgående opkald, mistede opkald m.m. Der er faner til det, men der står ikke noget.Jeg synes, at jeg har prøvet alt.

Er der nogen der ved, hvad jeg skal gøre

icon

Bedste svar af jytfin 6 august 2011, 10:16

Hej Bodil!

Det var da så lidt.

Nogle gange kan en telefon godt finde på at lade være med at vise noget i de lister hvis der er for mange opkald, dette kan afhjælpes som du selv er inde på ved at rense listerne..

Er glad for at du har fået løst dig problem, og dertil vil jeg gerne bede dig på en pæn måde at lukke din tråd ved at trykke på "Accepter løsning" så du er sikker på at dit problem er løst Glad humørikon

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bodil46.

Velkommen til TDC's Kunde til Kunde forum.

Hvis du har brugervejledningen til den, så står der fra side 23 om opkald. Her har du den også fra Sony Ericsson's egen side: http://www.sonyericsson.com/cws/download/1/235/240/1193014185/K610__UG_R1a_DA.pdf

På side 24 står der om mistede opkald, og om, hvorledes din telefon skal være indstillet.

Min Sony Ericsson holder desværre sommerferie, så jeg vil hellere prøve at se, om jeg kan fange vores mobilnørd til at hjælpe dig.

Jeg håber, at du kan få løst problemet under alle omstændigheder.

Mvh

MacGyver

Tak for hurtig tilbagemelding. Men desværre står der stadig ikke nogle numre under mistede opkald,selvom jeg jeg er gået udfra manualen så du må meget gerne gå videre til en "nørd".

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hehe og nørden kommer til undsætning Blinkende humørikon

Hvis du klikker på samme tast som du tager telefonen med, så finder du en opkaldsliste hvor i dine ubesvarede opkald gerne skulle være i.

Hvis ikke så giv mig til i aften så finder jeg lige en gammel S//E af den kaliber så checker jeg det lige ud Blinkende humørikon

Ja, der kommer ganske vist disse  faneblade frem, men stadig uden indhold. Så jeg afventer spændt, om du finder ud af noget.

Og igen tak

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bodil46.

Undskyld ventetiden, skulle lige i arkivet for at finde en sony ericsson af ældre dato for at kunne finde en løsning på dit problem.

Som jeg skrev til dig tidligere finder du de ubesvaret opkald ved at trykke på samme tast som du løfter røret med. Det gør jeg på den SE jeg tester dit problem.

Jeg har været hele menuen igennem på min egen for at se om der er noget du evt kan have glemt og umiddelbart ser det ikke vildt meget ud til det.

Vupti, nu er den der.

Tak for hjælpen, jeg kunne omsider forstå, at opsætningen har været korrekt, og at der måtte være noget andet galt.

Så selvom der ikke lå nogle meddelelser under opkald valgte jeg alligevel at bede om at få slettet alle. Så det må åbenbart have bevirket, at der blev "renset" ud på en eller anden måde. Så da jeg tændte telefonen i gen kunne jeg se alle udgående opkald, mistede m.m.

Hilsen

Bodil

Omdømme 2

Hej Bodil!

Det var da så lidt.

Nogle gange kan en telefon godt finde på at lade være med at vise noget i de lister hvis der er for mange opkald, dette kan afhjælpes som du selv er inde på ved at rense listerne..

Er glad for at du har fået løst dig problem, og dertil vil jeg gerne bede dig på en pæn måde at lukke din tråd ved at trykke på "Accepter løsning" så du er sikker på at dit problem er løst Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)