HTC Sensation XE/Play og nej ikke App

Ja så er jeg blevet den "lykkelige" ejer af denne mobil havde en desire før som også  var perfekt lyden var bare ikke hel optimal da jeg bruger min mobil 3/4 til at høre musik så derfor gik valget på denne.

Problemet er bare ja tdc play app er god men her for jeg ingen gavn af den fordel der skulle være imellem sensation og XE modellen det er kun i den indbygget afspiller jeg for den bedre lyd.

og det er ikke muligt at downloade musikken til tlf som jeg kan på desiren undskyld men det er skisme for ringt på JYSK.

er det noget der vil blive ændret eller??????

for var den bedre lyd og muligheden for at downloade musikken jeg valgte denne model og desværre ingen af delene blev opfyldt håber der en der kan svare mig????

2 Kommentarer

Jeg kan desværre ikke give et svar, da jeg har næsten det samme problem. Jeg har også lavet et indlæg for noget tid siden og den er der ikke blevet svaret på endnu!

Ja nemlig.. jeg er også den "lykkelige" ejer af HTC Sensation XE og glædede mig tilat høre musik, med beats audio... Men.. desværre kan man ikke downloade musik ned fra browseren som jeg kan fra min Desire Z... Og Mit TDC app og TDC Play app suger dobbelt strøm med streaming...

Men.. helt ærligt hvor svært er det at give lov via browseren så man kan få det ned på mobilen?

Hvis nogen har et link til hvordan eller mere info må de gerne give lyd fra sig...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)