Svar

Hometrio gør det selv

• Deltager
  • 4 kommentarer
Da jeg selv er tekniker, ønsker jeg ikke en tekniker ud for at installere tv.

Dette har afholdt mig fra at bestille Hometrio ind til nu.

Kan det lade sig gøre at selv installere Hometrio?

Janbl

icon

Bedste svar af BrianMose 4 september 2011, 22:11

Da installation er med i prisen og ikke kan undlades, og installatøren kommer med det udstyr du skal bruge er der ikke meget man kan gøre.

Dog vil jeg sige at der er ingen der siger hvor meget "installation" du har brug for.  Flyt evt. et fjernsyn ind, der hvor du vil have routeren til at stå og få dem til at sætte det op der.  Tager nok 15 min.

Når han er smuttet kan du jo så selv lave den endelige "installation"

Min egen erfaring var, at jeg træk netkabel rundt i hele huset til de rum jeg ville have et TV i.  Efter installatøren var smuttet flyttede jeg bare udstyret rundt som jeg ville have det.

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej janbl

Det tror jeg ikke er noget problem, du kan finde svaret, ved at bruge søgefeltet øverst til højre.

hilsen bbs

Omdømme 3

hej igen janbl

Har lige undersøgt det, det hedder " gør-det-selv-installetation så det kan du sagtens og der er mange penge at spare, kan jeg se.

hilsen bbs

Hej bbs

Jeg er sikker på at janbl og andre der læser tråden ville være meget glade hvis du ville sætte linket, for hvis jeg søger på det du skriver dukker der ikke noget op. Blinkende humørikon

Omdømme 3

Hej janbl og Majah

Maja du har ret, jeg kan heller ikke finde det, mærkeligt, i sin tid fik jeg tilbudt at gøre det selv, men den mulighed har de åbenbart fjernetTrist humørikon

Der er dog mulighed for at ringe til Hotline på tlf. 80808047 og spørge.

Åbningstider søndag 10,00-16,00

hilsen bbs

Omdømme 3

hej igen

Jeg kan se at Home Duo er sådan en gør-det-selv, men ikke Home Trio, jeg jeg undskylder for forkert svar.Trist humørikon

hilsen bbs

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Janbl, MajaH og bbs.

Umiddelbart - i TDC's annoncer for HomeTrio står der: Vores tekniker installerer pakken --  http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_ht

Derfor ser det ikke umiddelbart ud til, at du selv må, men prøv at ringe alligevel.

Mvh

MacGyver

@bbs

Du har sat to hængemuler=Trist humørikon

Op med humøret - vi kan alle tage fejl - Op på "hesten" igen Meget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Ellers må vi sørme hjælpe til ...Meget glad humørikon

Omdømme 3

Hej Majah og Macgyver

Mange tak for jeres trøstende ord, det hjalp Meget glad humørikonMeget glad humørikon

hilsen bbsBlinkende humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Da installation er med i prisen og ikke kan undlades, og installatøren kommer med det udstyr du skal bruge er der ikke meget man kan gøre.

Dog vil jeg sige at der er ingen der siger hvor meget "installation" du har brug for.  Flyt evt. et fjernsyn ind, der hvor du vil have routeren til at stå og få dem til at sætte det op der.  Tager nok 15 min.

Når han er smuttet kan du jo så selv lave den endelige "installation"

Min egen erfaring var, at jeg træk netkabel rundt i hele huset til de rum jeg ville have et TV i.  Efter installatøren var smuttet flyttede jeg bare udstyret rundt som jeg ville have det.

Hej BrianMose

Hvis en hometrio er TDC's ejendom, altså noget en kunde lejer, kan det vel ikke være helt lovligt at rode med det selv. Og ligefrem at opfordre til det, er i mine øjne heller ikke det smarteste at gøre, selvom trådopretteren i dette tilfælde ved hvad han roder med.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Der er da intet ulovligt i a flytte hans homeboks eller tvboks hvorhen han vil.

Ville du også mene at det var ulovligt at sætte sin TV boks til i soveværelset om aftenen og i stuen om dagen for at slippe for at betale for multiroom ?

Nååå - var det det du mente - så misforstod jeg desværre dit indlæg. Trist humørikon

Omdømme 2

Det kunne såmænd også sagtens misforståes, MajaH.

Der skal nogle gange ikke ret meget til (et par ord placeret forkert osv), før det ses anderledes, end det var meningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)