homedisk medieafspiller

Har et lille problem med min homedisk medieafspiller.

jeg har to pc som den virker på , men de anden bærbar pc jeg har virker homedisk medieafspiller ikke på og de er sat op på sammen måde og når jeg åbner kommer den op med et vindue der siger Websiden blev ikkke fundet HTTP 404 og i browser linjen skriver den r29152 og på den anden skriver den r og 5 andre tal.

Hvad kan jeg gøre for at retten denne fejl, så den kan bruges.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Er der nogle forskelle mellem de 3 maskiner ? 

Eneste jeg kan tænke på det kan være er hvis du har slået network discovery state til OFF i windows sharing center.  (mit OS er engelsk, kender ikke de danske ord for det.)

Her er hvad On og Off gør

• On This state allows your computer to see other network computers and devices and allows people on other network computers to see your computer. This makes it easier to share files and printers.
  • Off This state prevents your computer from seeing other network computers and devices and prevents people on other network computers from seeing your computer.

Nej der skulle ikke være forskel på de 3 maskiner 1 stk HP stationær, 1 stk HP bærbar og 1 stk dell og det er dell den er gal med.

Men hvordan finder jeg ind i windows sharing center?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

På min Windows 7 som er på engelsk ligger det her

Control PanelNetwork and Sharing CenterAdvanced sharing settings

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)