Hastighed på mit nye TDC HomeDuo er meget langsom

Jeg har tidligere haft det "gamle" bredbånb med 5 MB. Så blev jeg ringet op af TDC - og de fik mig overtalt til atskifte til TDC HomeDuo - og jeg valgte den hurtige løsning med 20MB. Men der er et eller andet galt for nu begynder film på YouTube at hakke - hjemmesider tager lang tid at åbne. Min dreng brokker sig over at det går meget langsommer når han spiller over nettet (på hans Playstation) - eller også bliver han "smidt af".

Hvad er der gået galt?. Jeg troede at det ville blive meget hurtigere - nu når jeg havde forøget hastigheden med det 4 dobbelte. men det er nærmest blevet langsommer.

Er der nogen der har en god ide?.

MVH Ole.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej ikke nødventig vis, hvis du bor i egt gammel hus eller et anden mad gamle indstallitioner kan det simpel hend være at din din forbindelse er for hurtig til at kablerne kan klare det, det er det jeg tror det er, men der kan meget nemt også være andre ting der falder sammen. selvom at det er usansynligt at det lige skulle være når du for en ny forbindelse at noget andet går galt, men uvendet har det jo med at komme når det er mindst sansynligt at de Kommer.

jeg vil anbefale at du ringer til kundeservice i morgen og sår en tekniker ud at kikke på det da jeg tror det er det med gamle kabler. han kan måle hvor meget dine kabler kan trække og så hjælpe dig med at få den rigtige forbindelse.

Hej Klegod, prøv at gå ind på Tdc online og kør hastighedstest. Det vil nok vise sig at du ikke kan opnå den hastighed de har lovet dig. hilsen sole

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)