Gave fra TDC

For snart 3 måneder siden modtog jeg et brev fra TDC der oplyste at jeg havde vundet en opgradering af min bredbåndshastighed til 10/1 mb. som jeg ringede og sagde ja til.... Siden har jeg haft kontakt til TDC som oplyste at de var bagud med opgradering af hastighed. Er der andre der har haft ligende oplevelser med gaver fra TDC ?

Mneets

20 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvid du søger lidt i forumet, vil du finde flere lidelsesfæller.

Der er 2 tilbameldinger fra TDC i dette forum:

1: Vi er bagud med opdateringer.

2: Vores databaser over kunder, som ønskede opdatering er gået FUBAR.

Jeg ved ikke hvilken der er rigtig.

Prøv at ringe til TDC og spørg til status på din opdatering.

TDC er umulig at få fat i.

I dag havde jeg tålmodighed til at vente i et kvarter.

mneets

Jeg sagde ja tak til gaven 17/9-2010 men endnu er der ikke sket en dyt.

jeg har ringet 2 gange til TDC og fået en forskellig forklaring hver gang.

Hej.

Ud over de to ovennævnte undskyldninger for ikke at levere den lovede gave (opgradering af bredbåndsforbindelse) har TDC endnu én, som jeg fik:

Jeg skulle ikke have haft tilbuddet, så det var derfor TDC ikke reagerede på på mit ja-tak. TDC negligerede bare svaret og gav aldrig respons. Første gang jeg rykkede fik jeg at vide, at alt var i orden, men at det ville tage en ubestemt tid før de havde tid til at levere. Næste gang trak TDC gaven tilbage uden så meget som en undskyldning...

Se i øvrigt f.eks. denne tråd om de langvarige genvordigheder andre har haft med gaverne: 

/t5/Bredb%C3%A5nd/gavekort-kampagne/td-p/1366

Hilsen MRU.

Det er da et tilbud fra xxxxx

Tilbuddet gælder uanset om du bestiller 2, 4, 10 eller 20 Mbit/s til hjemmet - og både for nye og eksisterende kunder.

Glad humørikonMeget glad humørikonHumørikon med tunge

Peter1215

Det er ikke tilladt at reklamere for andre selskaber.

Derfor har jeg krydset navnet ud på selskabet. Venligst husk i fremtiden, ikke at bruge TDC forum, til at reklamere for konkurrenter.

Hilsen

Patrick, moderator

Er det ikk' bare sådan TDC er ?

Den ene hånd ved ikke hvad den anden laver, men den hånd, der skal rage bonus til sig - den fungerer fint !

Mvh

Det ser sådan ud.

Jeg kunne godt tænke mig at høre TDC's egentlige forklaring!

mneets

Jammen kan vi ikke spøre HR 

Patrick, moderator

inden vi (jeg) bliver smdt ud af TCD forum

Men sker det, vil mine indlæg ligge/www.kandu.dk/www.lav-det-selv.dk /EDBpriser.dk/
komputer.dk/

MVH

Peter Schmidt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Peter Schmidt, alias peter1215

Hvorfor skulle du blive smidt ud af forum her?

Så længe du overholder de givne retningslinjer, kommer bortvisning/udsmidning/bankick ikke på tale.

Hilsen

Hej Peter Schimdt

Hvis jeg ser noget som jeg syntes er uretfærdig eller direkte forkert, må jeg kommentere det.Trist humørikon

Jeg har nu skrevet temmelig meget her i forummet. Jeg har også skrevet min mening om nogle ting, og mit indtryk er, at det kan vi godt tillade os.

Når jeg skriver min mening eller giver råd til andre, kan det ikke undgås at jeg laver fejl og så må jeg  også være indstillet på at få det af vide. Ligesom jeg også må være indstillet på at andre ikke har samme mening som jeg.

Jeg har set andre forummer, hvor der tilsyneladende ikke er opsyn med de grovkornede indlæg.
Jeg syntes derfor det er godt, at TDC har sat regler for, hvad vi ikke må skrive. (redigeret) 

Jeg ønsker ikke at være med til mudderkastning og stopper derfor her.(redigeret)

Hej peter1215

Jeg har kigget de indlæg igennem, du har skrevet gennem tiden, og jeg er efterhånden godt træt af din sure og destruktive tilgang til verden i almindelighed og de andre brugere på TDC Forum i særdeleshed.

TDC Forum er oprettet for at vores brugere kan hjælpe hinanden, og jeg kan se at vores brugere også er ivrige efter at hjælpe dig, men det virker som om du i virkeligheden kun søger at få bekræftet din egen negative holdning til TDC og vores produkter.

Hvis du reelt ønsker hjælp, er du velkommen her på TDC Forum, og vi skal gøre alt vi kan for at få dine produkter til at virke.

Hvis ikke, er jeg nødt til at bede dig om at holde op med at skrive på TDC Forum.

Hilsen

Patrick, moderator

Hr  Patrick, moderator Du behøver da ikke sende privat mail til mig, jeg kan da godt finde rundt i tdc forum

mvh/ Peter Schmidt

Nå, da , da - synligt giver man ét indtryk:

"Hej Peter Schmidt, alias peter1215

Hvorfor skulle du blive smidt ud af forum her?

Så længe du overholder de givne retningslinjer, kommer bortvisning/udsmidning/bankick ikke på tale.

Hilsen"

men bag facaden udøves kraftigt censur - det er egentlig lidt ulækkert.

Mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det vil jeg godt kommentere.

der på ingen måde udøves censur, men et krav om at man skal overholde gældene retnings linjer, og lige som alle andre steder får man en straf hvis man ikke over holder retningslinjerne.

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Betingelser-for-brug-af-TDC-Forum/td-p/13

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Takt-og-tone-p%C3%A5-TDC-Forum/td-p/12

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Omkring-opf%C3%B8rsel-n%C3%A5r-man-benytter-forum/td-p/6323

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

peter1215 skrev:
Hej peter1215

Jeg har kigget de indlæg igennem, du har skrevet gennem tiden, og jeg er efterhånden godt træt af din sure og destruktive tilgang til verden i almindelighed og de andre brugere på TDC Forum i særdeleshed.

Jeg har (af andre årsager) udvekslet en del PM'er med Patrick og jeg kan ikke genkende hans sprogbrug i det indlæg du gengiver. Han kan selvfølgelig have haft en dårlig dag, men så burde han nok komme på banen og uddybe hans PM.

Det er også rigtigt, som miela1 skriver, der bliver gjort opmærksom på lige præcis dette forhold i reglerne for dette forum. Jeg har ikke "kigget de indlæg igennem du har skrvet", men forumet er ikke oprettet for at kune give ikke-konstruktiv kritik af TDC, men er oprettet for at brugerne kan hjælpe hinanden. Dette giver så heldigvis også nogle indspark til TDC, så de kan rette deres bugs.

Jeg må udtrykke forundring over, at kommentarer på så kort tid kan fjerne emnet.

TDC udsteder et gavekort.

TDC,s kunder får en opdatering af deres internet hastighed opgarderet til den dobbelte stillet i udsigt. TDC indfrier ikke gavekortet.

TDC kommer med en masse forklaringer.... Men tilsyneladende er der ingen der har fået indfriet gavekortet endnu.. Hvad er forklaringen?

Det synes jeg at TDC skulle svare på!

Men det ville da også være ønskeligt, hvis der er nogle der har fået indfriet gavekortet, at de gav sig til kende og deltog i debatten.

Til alle andre der udvasker emnet er det ønskeligt, at i bruger et andet forum til at udtrykke jeres behov.

Mange hilsen

mneets

Jeg kan kun give dig ret!  Et er at TDC er bag ud med at infri gaven, men at man så ikke vil svare på hvorfor der ikke sker en dyt, Det er under al kritik.

jeg har ventet siden 17/9 hvor jeg fik em mail som bekræftelse på at jeg havde tilmeldt mig, og at der villle komme besked inden 7 arbejdsdage på hvornår jeg blev opgraderet.

jeg har på opringninger til kundeservice fået flere forskellige svar, senest sidste uge, hvor den søde dame sagde at nu blev jeg opgraderet, og at jeg ville få et tilbud på hvor stor hastighed man kunne trække der hvor jeg bor.

jeg har endnu ikke hørt en skid.

MVh Filtut 15

Hej Filtut15 og mneets samt alle de andre TDC brugere af bredbånd

Som jer fik jeg også til sendt gavekort og tilmeldte mig allerede 9.9 men pga. af fejl i systemet tilmeldte jeg mig igen 27.09 endnu måtte jeg konstatere fejl om måtte tilmelde mig påny i tdc.dk/gavekort.

Efterfølgende har jeg ringet til forsk. TDC telf.numre adskillige gange, sendt mail og breve samt skrevet i TDC Forum ligesom jeg også er blevet ringet op af TDC medarbejdere.

Alt dette uden der skete noget som helst, en af de seneste TDC folk jeg talte med mente ikke at jeg ville få opdateret min hastighed før en gang i januar.

Efterfølgende fik jeg et nyhedsbrev fra TDC hvor Bilenberg, hvem denne så end er berettede om at alle TDC brugere af bredbånd ville få opgraderet derre hastighed i løbet af 2011 omkring 80% til 20/2 og de resterende ca. 20 % til 10/1.

Der skete dog det "lykkelige" at jeg pludselig fik et brev fra TDC hvori de beklagede alt den dårligdom med ikke at kunne overholde løfte om opgradering med at det for mit vedkommende ville ske den 02.12.

Og sådan skete det og har fungeret fint til dato idet jeg pt. kobler op med en hastighed på 16,4 og 1,67 det synes jeg er rimelig godt. - Se det var min historie - good look to everybody.

Det er fint at høre fra en enkelt at opdatering er gennemført.

Hvorfor giver TDC ikke alle os andre der endnu venter en besked?

Mvh.

mneets

Den ene hånd ved ikke ... osv !

Hej mneets

Du skriver - citat: "Det er fint at høre fra en enkelt at opdatering er gennemført.

Hvorfor giver TDC ikke alle os andre der endnu venter en besked?" citat slut

Patrick, TDC Forum moderator skriver indlæg nr. 36 og 47 i denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/gavekort-kampagne/td-p/1366

Håber det kan kaste lys over dit spørgsmål.

redigeret: tilført

Til alle der har ringet forgæves, -

kan der på denne side bestilles en opringning, hvis der ønskes hjælp til en bestilling.

For mig at se ligner alle spørge- og bestillings formler hinanden, og derfor må det også være for brugere der ønsker et svar på en bredbåndopgradering.

http://privat.tdc.dk/pakker/hometrio/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P