foto, mail

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hej.

Jeg overvejer at overføre mine fotos her til tdc, så de ikke forsvinder, hvis min computer f.eks. går ned eller bliver stjålet. Hvis jeg på et tidspunkt ikke længere ønsker at være abbonent hos TDC, kan jeg så fortsat få adgang til fotos, mail etc.?

Venlig hilsen

Sarah

5 Kommentarer

Hej Sarah

Hvis du mener, at gemme dine billeder på TDC's webdisk, vil jeg godt sige, at jeg har læst i andre tråde at det tager en krig at oploude dem. Hvis du mener at gemme dem i mail, så drop det. Selvom du måske har en mailbox på 1 GB, bliver den hurtig fuld og så kan du ikke modtage mail.

Jeg har købt en ekstern harddisk, hvor jeg gemmer mine foto. Og så har jeg oprettet en profil på Windows Live. Det er microsoft grais sted på nettet. http://explore.live.com/home

Læs især det afsnit der hedder "gem filer i skyen"

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sarah

Ellers tilbyder vi også en "HomeDisk", der automatisk tager backup online, så dataene kan genskabes hvis disken går i stykker.

Se mere her: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_tlv_hd

Denne skal dog leveres retur ved opsigelse af bredbånd.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Maja.

Jeg tror, jeg vil gøre som dig, men hvis jeg "gemmer filer i skyen", har jeg så også behov for en ekstern harddisk?

Hilsen

Sarah

Hej Sarah

Det BURDE ikke være nødvendigt. Det ville være eksstremt uheldigt hvis både din pc og Microfoft side går i udu samtidig. Du skal lige huske på, at det måske tager længere tid at uploade til "skyen", end det vil gøre at lægge dem hen på en ekstern harddisk.

Jeg vil ikke male fanden på væggen, men hvis nu det uheldige skulle ske og en hacker finder ud af dine koder, så ville det måske være hensigtmæssig med en ekstern Harddisk, som kun er tilsluttet til din pc mens du overfører dine foto..

Når det drejer sig om mine foto, bruger jeg livrem og seler. Jeg har dem på min bærbare pc, cd'er og ekxtern harddisk. (Jeg ville græde snot, hvis jeg mistede dem.) Mine foto, som er på min hjemmeside, har jeg i skyen på windows live.

Hej Maja.

Tak for dit uddybende svar.

Jeg skal helt sikkert have købt mig en ekstern harddisk.

Tak for hjælpen.

Mange hilsener

Sarah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8