Fejl i Regnskab


Jeg har for et stykke tid siden opsagt mit abonnement på mit mobilt bredbånd.

 

Har betalt det sidste regninger der kom og fik så at vide at når dette er betalt skulle det hele være i orden og abonnementet er opsagt.

 

Men nu har jeg fået en ny regning, en på 488,- som står at de er jeres tilgodehavende og en anden på

333,15 som abonnement for periode 11.02.2011 - 12.02.2011.

 

Vil i virkelig have mig til at betale slut regningen igen og abonnement for 1 dag på 333,15...

 

Det kan ikke være rigtig...

 

Hilsen

Rose

1 Kommentar

Hej tornerose

Velkommen til TDC-forum.

Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du for hjælp og hjælper andre.

For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne, og jeg tror ikke at en kunde kan svare dig på hvorfor du har fået en regning, selvom vi gerne ville.Trist humørikon

Derfor vil jeg bede dig om at kontakte tdc:

Regningsspørgsmål      80 80 80 18   8-17.30

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)