den siger der ikke er mere plads, heller ikke til beskeder

Hej.

Jeg fik en ny mobil i julegave, en huawei ascend y200 og er rigtig glad for den. har købt et nyt sd kort at sætte i for at have mere plads på den, men den siger at der ikke er mere plads på den, og jeg kan lige pt ikke modtage beskeder, for der står der ikke er plads til flere. Problemet er bare jeg ikke har nogen beskeder på telefonen lige nu. 

Der er et eller andet der ikke fungere. Jeg kan ikke lægge ting over på mit sd kort, eller ved i hvert fald ikke hvordan man gør. 

en eller anden der kan hjælpe her? ku virkelig være dejligt da jeg bruger den rigtig meget. 

2 Kommentarer

Hej trine91

Er dit SD-kort nyt? og har du formateret det i telefonen før ibrugtagen.

Det er altid klogt at formatere et cd-kort på den enhed der skal bruge SD-kortet.

Hvorfor ved jeg ikke, men der er måske en anden bruger der har en teknisk og en suplerende forklaring.

Ligger der ting på som du evt har lagt ind fra din pc?

Hvis du har ting på som du vil gemme, så husk at gemme de ting på din pc.

(Råd givet i TDC-forum kan afprøves på eget ansvar)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Prøv at flytte alle de programmer du kan fra telefonen til sd kortet derefter slet alle chase filer i progammer da de kan optage meget plads.. især facebook app kan gemme op til 100 mb i chase filen.... er et generalt probem med anroid's tidlige udgaver.. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)