ZyXEL router og TDC Homebox?

God Aften Folk Med TDC. Jeg flyttede for ik så Længe siden Til et nyt hus hvor jeg fik værelse op Oven på, Det er alt smukt og godt Men Internettet er langt fra. det driller som sne i nakken. Nu skal i høre, Vi tog hvad vi kunne få som var HomeTrio Med Tv, Internet, Og mobil som fastnet. Men da Mit gulv op oven på er lavet af beton rækker vores *homebox* ik Specielt godt. på min Selvbyg pc som bruger et Netgear netstik får jeg to streger i windows 8 og på min Galaxy Nexus Slet ingen forbindelse, Og så Nogle gange fanger jeg op til 9mb/s og nogle gange 700kb/s. men men men, lad mig komme til et Punkt. Jeg prøvte at sætte min ZyXEL Router som rækker her op til på den der homebox ting og slå DHCP (hvad det end er) fra. Stadig virker det ik, Jeg får sådan Nogle DNS Fejl på begge router på forskællige computere, Vil det sige at jeg ik kan sætte bedre router til? 

Mvh. Naura Von Jorg.

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej NauraV.

Det er altid træls når det trådløse signal ikke rækker. Dog skal jeg høre, om du har prøvet at indstille på de trådløse kanaler?

Du kan se mere her - http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23165

Derefter, hvis du ønsker at tilkoble din egen router, kan du se mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25180

Prøv det, og du må have en god weekend Glad humørikon

Mvh. Lennart

TDC

Hi Lennart. Jeg prøvede at skifte Lan IP en, til xxx.xxx.2.100 og det virkede i en dag hvorefter de andere her hjemme komm og sagde at deres internet ikke virkede. der var den så igen, DNS Fejlen. Og kanal skiftede jeg hvist også. tdc boxen er på auto og zyxelen er på syv, kan man gøre andet end at give op?

-Naura,

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen NauraV.

Det er ikke LAN ip'en du skal skifte. Det er DHCP intervallet Glad humørikon 

Dvs. Homeboxen kører med 192.168.1.1 så skal du skifte din zyxel router til 192.168.2.1 f.eks. Dette gøres under din zyxel routers konfigurationsmenu. 

Mvh. Lennart

Ah, det Lyder lovende, Tak Lennart! det prøver jeg! Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)