Zip komprimeret mappe

Hej alle sammen.

Jeg håber en af jer kan hjælpe med følgende problem.

Når jeg henter albums hos TDC får jeg kun tomme Zip mapper. Jeg har indtil for 1-2 måneder siden kunne hente albums uden problemer. Problemet gør sig gældende både for Google Chrome og Explorer.

Når jeg henter et album flere gange er det forskellige størrelser hver gang, men den siger altid at mappen er tom.

Jeg kan sagtens hente dem en sang af gangen.

Er der nogen der har den fjerneste idé om hvad jeg skal gøre?

Mvh Lasse

4 Kommentarer

Hej LasseG.

Tak fordi du valgte at stille dit spørgsmål på TDC's kunde-til-kunde forum.

Hvilket program bruger du til at åbne .zip filerne med ?

Det kan skyldes software fejl i programmet du bruger, hvis det er et program som f.eks. WinRar, 7zip, kan du måske afhjælpe problemet ved at afinstallere og herefter installere på ny.

Alternativt, kan du prøve at gå ind i "Internet Explorer" find "Funktioner" og ned på "Internetindstillinger" og i fanebladet "Generelt" skal du finde knappen "Slet", sæt flueben i de tre øverste muligheder, og tryk derefter på "Slet".

Efter du har gjort det, prøv da og se om det skulle virke for dig.

Lad os gerne høre om det har hjulpet, hvis ikke, skriver du bare igen, og så tager vi den derfra.

Venlig Hilsen.

Hej Kian

Jeg har indtil videre bare hentet Albums ned og så udpakket med det standard program der nu hører til Vista. Har prøvet at hente 7zip men der er ikke nogen forskel. 

Alle albums jeg henter er tomme så når jeg prøver at udpakke dem meldes der fejl om at der skal filer i først. Har også prøvet med internet explorer og der er resultatet det samme.

Har prøvet på min kærestes computer men der virker det heller ikke.

Kan det være vores bruger der ikke virker?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

At dine zip-filer er tomme har intet med dit "udpakningsprogram" at gøre medmindre det er "udpakningsprogrammet" der tømmer dem.

Du kan se dine filer i Explorer (Stifinder). Her kan du også se om filen fylder noget. Fylder den 0KB, så er det fordi den er tom allerede inden udpakningen.

Du kan også placere (se) zip.filen i den venstre side at Stifinder under mappevisningen (Bibliotekstræet), - så vil du i højre side af skærmen under detaljer kunne se hele indholdet af zip-filen, - også selvom den ikke er pakket ud.

Der kan være mange årsager til at du ikke kan modtage zip-filer. Det kan eksempelvis være din Firewall eller din webbrowser der uforvarende er blevet sat op til at afvise indholdet i disse.

Start med at finde ud af om problemet med zip-filer er isoleret til TDC Play. Download eventuelt nogle af disse hjemmeside-skabeloner. Jeg mener de ligger som zip-filer. (Jeg kan ikke se det fordi jeg lige nu arbejder på en Mac):

http://www.webskabelon.dk/gratisskabeloner.htm

Mvh FN ;-)

Det var der ingen problemer med så det er nok kun TDC. Har heller ikke oplevet det med andre. Problemet er at alle zip-mapperne fylder mere end 0 KB og et album fylder noget forskelligt når jeg downloader det flere gange.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)