Svar

Zip-filer fra TDC Play defekte

Hver gang jeg henter et zip-pakket album fra TDC Play er filen defekt. Hvad kan der være galt?

Efter der er downloadet 10MB af filen, stopper overførslen med en defekt fil til følge. 

Ingen andre zip-downloads fra andre sites giver problemer. 

Jeg har prøvet på forskellige computere i husstanden (Win XP/Vista).

Jeg har prøvet forskellige browsere (IE8/Google Chrome)

Hvad kan der være galt?

icon

Bedste svar af Kimbo 5 juni 2011, 12:19

Har fundet årsagen til at zip filerne ikke hentes korrekt på min maskine, Bullguard antivirus.

Fjern flueben i "scan internettrafik" og zip filerne hentes uden problemer Glad humørikon

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Claubel

Jeg har ikke kunne genskabe fejlen og har checket vores monitorering for fredag. Har i andre tjenester som kører samtidig med at du Playdownloader?

Kan du poste links til album som postivt fejler for dig ved download?

DBH

C

Jeg oplever nøjagtig det samme, både i IE9 og Firefox 4.

Enkelte numre donloades fint, men zip filerne har hver gang de hentes en forskelig filstørrelse, og Win7 kan ikke åbne filerne, da de er ugyldige.

Det har stået på i en måneds tid, før dette har alt fungeret perfekt. Jeg har ikke i mellemtiden installeret nyt software på PC'en, udover opdateringer fra Windows update.

Downloading af zip filer fra andre steder fungerer fint.

Hej. Undskyld jeg først svarer nu.

Har lige prøvet at hente Mads Langer:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=95273068

Samme problem. Stopper efter 10 MB, beskadiget zip-fil. Har prøvet både på min egen (win xp) og min søns (Win vista). Rigtig træls.

Har fundet årsagen til at zip filerne ikke hentes korrekt på min maskine, Bullguard antivirus.

Fjern flueben i "scan internettrafik" og zip filerne hentes uden problemer Glad humørikon

Du har søreme ret. Jeg deaktiverede min Trend Micro internet security, og så gik zip-filen glat igennem. Tak for hjælpen :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)