YouSee Player - Hvorfor ingen TDC Player?

Hej

Vi er kunde hos TDC og har i vores hjem TDC Home Trio - med adgang til PLAY, WebTV osv. 

Jeg har i dag fundet ud af, at YouSee har en smart lille applikation til computeren, som samler Live TV, musik og film ét sted - hvorfor tilbydes det ikke hos TDC? YouSee er vel en del af TDC, med adgang til de samme tjenester - her er de dog åbentbart foran.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Alsaybar

Du har ret - YouSee playeren er en rigtig lækker lille og enkel sag - og TDC Play har også en aktie i projektet, så vi håber at den bliver populær som en genvej til musik, tv og film.

Der er flere årsager - det er forskellige platforme mht rettigheder f.e.x har YouSee ikke mobiltjenester. Der er planer om andre tiltag for TDC kunderne. Så med din HomeTrio bliver du ikke skuffet.

Med sommerhilsen

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Kan vi få uddybet disse "tiltag" og få offentliggjort en lanceringsdato, så vi kunder har noget at glæde os til og derved blive hængende længere?

Lad mig ved samme givne lejlighed linke til denne tråd, som beskriver lidt omkring nyhedsstrømmen TDC VS Yousee, men der kan i denne sammenhæng også nævnes en jævn nyhedsstrøm fra hhv (jf) Telenor, Telia, 3 osv.

Link til besvarelse i TV-sektionen på TDC Forum

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey HeinrichP

Jeg må ikke offentliggøre aktuelle udviklingsplaner for TDC Play eller TDC innovation generelt. Det er en del af spillet når du er kunde i et børsnoteret selskab.

DBH

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, det vi prøver at sige er, at andre børsnoterede firmaer bare også kommer med flere oplysninger, når der kommer noget, og "Der kommer snart nye og spændende funktioner til TDC TV" er også en delvis afsløring af TDC Innovation.

De fleste andre børsnoterede firmaer forstår bare at bruge informationer til kunderne omkring fremtidige ting (så som "Her kommer snart nye og ..." eller "Glæd jer, vi er ved at udbygge nettet, så alle kan få 50mbit") til noget, der kun kan være positivt for aktiekurserne. Men når der bare ikke er sket noget efter adskillige måneder med "Her kommer snart ..", så er det måske bare logik for perlehøns.

Mange af os kunder efterlyser bare mere info fra TDC. PLAY kan jo ikke blive ved at være dét unikum, som holder på kunderne. Fx kunne meddelser til kunderne om "Snarlige forbedringer til henholdsvist PLAY, Web-TV og Film i form af en TDC Player vil komme henover de næste par måneder. De første forbedringer allerede fra i dag med søgeforslag som du kender det fra Google her på tdcmusik.dk"-lignende ting kunne man eksempelvis også bruge (kun positive fordele for aktieværdien.)

Så det med en del af spillet er ikke noget jeg vil dvæle ved for længe. - Jeg er subscribed til Google's officielle blog, og der kommer rigtigt meget - vigtig som uvigtig - information, såsom også det nye layout Google har fået over de sidste par uger; - og det vil fortsætte de næste mange måneder. Allerede set nu på Gmail, Calendar, Maps osv.  (læs selv googles blog, hvis du vil vide, hvordan man ser de nye ændringer layoutsmæssigt i gmail og calendar. - Det er flot og simpelt skal du vide ...)

Fortsat god sommer!

mvh HeinrichP

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)