Yousee Kabeltv + Bredbånd 20/1 + Fastnet telefone = ingen WEBTV

Hvornår kan jeg modtage webtv-  eller skal man virkelig skifte alle udbydere af ovennævnte for at blive tilgodeset ?

Håber ikke mit indlæg bliver sensureret bort = Opsigelse af ovennævnte

Mvh Claus Engfre Olsen - Sabro

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Først der forgår ikke sensur på forum, dog vil Email adresser, Telefonnummere og andre personlige oplysninger blive fjærnet, men det er for at beskytte din Anonymitet. Spam vil også blevet fjærnet og udskiftet med et link til hvo du kan læse det.

er det ved Yousee du har alle dine produkter.

så skal du kontakte Yousee. eller env. skrive på Yousee forum(http://forum.yousee.dk)

så vidt jeg ved kan du kun få webTv ved TDC hvis du har Hometrio(TV, Internet og telefon), det er for de at ved TDC kræver det internet ved TDC for At have TV og dert kræver TV for at Have WebTV(dog kan man købe mobil TV/webTV på mobilen, hvis man er mobil kunde).

Hej Mieala

Tak for dit svar :-)

Som du nok kan gætte har jeg Yousee kabeltv til TV - og bruger det standard siden vi har 5 TV i husstanden.

Fastnettelefon har jeg haft i 25 år, startende ved Jysk Telefon nu TDC.

Bredbånd har jeg haft siden 56 kflex modem hos TDC siden 1990 - så ISDN og siden ADSL og alt hvad TDC ellers har kaldt det de sidste år. Idag betaler jeg ialt hver måned for Bredbånd 20/1 + fastnet 491 Dkk hver måned + samtaleforbrug !

De sidste 6 år har jeg haft TDC- Kabeltv nu Yousee !

Her betaler jeg nu 189 dkk for en grundpakke.

Hvorfor kan jeg så ikke se WEB-TV

Yousee - vil "Fair" overvåge min Internet trafik 200 gb /måned. = Ikke acceptabelt - jeg forlanger "Flat rate"

TDC Hometrio vil kræve 49 kr pr tv pr måned = 250 DKK/måned + 4 gange startgebyr = 1600 Dkk.

+ alt det andet abbonement så kunne jeg jo købe TDC for den pris !

Er for i øvrigt også TDC mobil kunde. :-(

Claus Engfred Olsen - Sabro

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er Yousee, du skal have fat i jeg ved ikke noget om Yousee produkter så jeg kan ikke sige om du skal have WebTv ved Yousee.

jeg kan se at du ikke skal have webTv ved TDC da det kræver at du også har TV ved TDC,

jeg vil derfor igen anbefale dig at stille dit spørsmål ved yousee, enten ved deres kunde service eller ved yousee forum(http://forum.yousee.dk)

jeg kan godt forstå at du ikke vil have Yousees "Fair" aftale da jeg ikke synes det er meget fair.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej engfred

jeg kan supplere Miela1's svar med at fortælle dig at hvis du vil have web-tv ved YouSee skal du oprette at bredbåndsabonnement hos YouSee. Du kan også nøjes med at købe en usb-tvtuner til din PC at typen DVB-T/C og så forbinde den til kabelnettet så får du da mulighed for at se alle YouSee's tv-kanaler på din PC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)