Youbio Box

Hej,

Hvordan forholder det sig for TDC Home Trio kunder med Youbio?

Kan man se det med den eksisterende box eller hvordan?

Mhv

Mike

4 Kommentarer

Hej Mike,

Youbio er et produkt vores datterselvskab Yousee har lanceret, og det er derfor et produkt for deres kunder.

Hvis du har HomeTrio, har du adgang til vores plus abonnement, som giver adgang til massere af film og serier, som du gratis kan se.

Hvis jeg derimod har misforstået dit spørgsmål, og du ikke er TDC hometrio kunde, men derimod Yousee kunde, vil jeg anbefale at du spørge yousee, de har et forum her: http://forum.yousee.dk/forum.php

Mvh Per.

Spørgsmålet  var ! kan man bruge eksisterende hardware fra TDC trio til at se Youbio, hvis ikke er der nogen der har tænkt i de baner at man kunne lave en software ændring til trio hardware i stedet for at man skal købe en ny box.

mvh

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej det er der ingen planer om. Som sagt er YouBio et YouSee produkt, og produktet kommer til at kunne tilgås via internettet, smartphones og tablets, og også deres YouSee plus boks efter Beta versionen er færdig.

Der er ingen planer om at lægge produktet ind på HomeTrio TV Softwaren, så hvis du vil se det på TV'et må du købe en YouBio boks Glad humørikon

Alex

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan også gøre som jeg selv gør, og tilslutte dit TV til din PC via et HDMI kabel, og streame det på TV'et igennem din PC.

Det er lidt billigere end at købe boksen, men også lidt mere teknisk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)