youbio

Hej Tdc

Kunne det gøres muligt at få youbio på min hometrio box under "mit tdc" eller mulighed for at gå på internettet fra home trio boxen så man på den måde kunne logge ind på min youbio da mit tv ikke har et lan stik eller wifi.

Hilsen jan

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan,

Det er nok ikke noget du skal regne med, da TDC's produkter ikke skal være kompatible med YouSee's. Hvis du ønsker at få adgang til YouBio fra dit TV, er der følgende muligheder:

• Køb en YouBio boks, den koster vidst 495 kr og kan købes igennem YouSee's kundeservice.
  • Køb et Smart TV der har YouBio app'en, YouSee ville kunne fortælle dig hvilke TV'er der har dette.
  • Hvis du allerede har en YouSee plus boks kan du omlægge dit YouBio abonnement til det der hedder YouBio Plus, på den måde får du adgang til C More's film kanaler, og kan se dem "On Demand" igennem TV Arkivet.
Hvis du har yderligere spørgsmål, så stil dem på YouSee's forum: http://forum.yousee.dk/forum.php . Jeg er selv personligt YouSee kunde, så jeg har lidt kendskab til deres produkter, men det er ikke det vi har ekspertise i her på TDC's forum. Glad humørikon

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P