Yderligere vedr.dataforbrug.

• Deltager
  • 1 kommentar
Først tak for de oplysninger jeg har fået.Jeg har desværre ikke helt forstået svarene,så jeg prøver at uddybe spørgsmålet.Jeg har på min telefon af mærket Sony Ericson Elm brugt det indbyggede camera (5 mill. pixel) til at tage billeder.Jeg har så videresendt et par stykker og ellers kører jeg dem ind på min PC til videre forarbejdning.Jeg har ikke brugt den til andre ting bortset fra at telefonere.På min regning står der følgende oplysninger:GPRS Inet trafik og så 5,67 MB og beløbet er kr.54,50.Derfor var mit spørgsmål om beløbet vedrører fra fotografering med derefter overførsel til PC eller det er når jeg sender billedet til andre eller det er når jeg tager billedet.

Der står i TDC Forum at der ikke findes nogle dumme spørgsmål,men det kan jo godt være at jeg er undtagelsen.Venlig hilsen.Johnny

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

desvære er det sådan med mange smart og semi smart phones at de konstant er online, i dit tilfælde har din telefon flere ting som den synkrosere med nettet.

det er ting Facebook, Tweeter, Mail, også vidre.

for at undgå det skal du slå mobil data fra. hvordan du gør kan du finde i din mobil manual.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Derfor var mit spørgsmål om beløbet vedrører fra fotografering med derefter overførsel til PC eller det er når jeg sender billedet til andre eller det er når jeg tager billedet.

Nej, - ikke hvis du overfører billedet til PC via et USB-kabel, hvilket jeg antager at du gør.

Nej, - ikke hvis du sender billedet til andre via en MMS, hvilket jeg antager at du gør.

Nej, - der er ingen datatrafik forbundet med at du tager billeder med dit kamera, - medmindre du oploader billedet til nettet via din mobil, - hvilket jeg helt klart antager at du ikke gør, og at du heller ikke kommer til at gøre ved et uheld, idet upload af billeder er en flerfunktionsproces som man ikke bare kommer til at gøre ved et uheld.

Du kan derfor roligt fortsætte med at tage billeder med din mobil, - overføre dem til din PC via et USB-kabel, eller sende dem til venner og bekendte via MMS. Der er absolut ingen af disse funktioner der koster datatrafik.

Manual:

http://www.sonyericsson.com/cws/download/1/756/238/1267851390/J10i2__UG_DA_1234-9320_1.pdf

Fold "Introduktion ud". Klik på "Menuoversigt". Se under "Forbindelser.

Så har du et hint til hvor indstillingerne for Datakommunikation findes i din telefon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)