Svar

XP10 mini pro og TDC Play

Jeg har fået en Sony Ericsson XP10 mini pro. Jeg har købt telefonen uden binding, og har sat mit simkort over i den nye smartphone fra den gamle telefon (ikke smartphone). Jeg vil gerne have playapp´en til at virke, men uanset hvordan jeg forsøger via sms via android market osv., så meddeler telefonen bare at linket er ukendt. Jeg har slået WI FI fra og der står 3 G i toppen.

Hvad gør jeg galt ?

icon

Bedste svar af miela1 13 januar 2011, 19:27

Hej,

Jeg har lige set en svar i TDC Play App' tråden.

om ad du skal Gendanne din telefon til satandret instillinger, det er det som os Sony Eriksson folk kender som at reperer telefonen.

du kan bruge den har vejledning til hvordan du gør det.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

husk at, tage backup af alle dine ting inden, det gør du med det program i din telefon der hedder backup and restore, du også bruge programmet til at gendanne dine ting bag efter.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

for at hente play App'en skal du gå og åbne market.

ope i søge fældet skriver du "TDC Play", så skulle app'en komme i listen, og du kan bare hente og installere den.

det er lige meget om du er på Wifi eller bruger Mobildata.

skriv lige igen hvis det ikke virker.

Når jeg åbner Android marked og søger på tdc play - får jeg bare besked om - at der ikke findes nogle resultater i Android Marked for søgningen TDC play.

Jeg har også forsøgt at sende en sms til 1919 med teksten playapp. Der får jeg svar tilbage med et link - og når jeg forøsger at åbne linket - ser det ud til at telefonen arbejder i starten, men så ender den op med en meddelelse om at det er ukendt ;o(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har lige set en svar i TDC Play App' tråden.

om ad du skal Gendanne din telefon til satandret instillinger, det er det som os Sony Eriksson folk kender som at reperer telefonen.

du kan bruge den har vejledning til hvordan du gør det.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

husk at, tage backup af alle dine ting inden, det gør du med det program i din telefon der hedder backup and restore, du også bruge programmet til at gendanne dine ting bag efter.

jeg prøver ;o) tak for rådet - håber det virker - det hører du om lidt senere ...

Super - nu virker det hele - der skulle åbenbart en gendannelse af indstillinger og en opdatering af software til - for nu kører det Glad humørikon Tusinde tak for hjælpen - jeg har markeret accepter som løsning, så andre kan få glæde af dit svar..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)