Svar

x10 og mit nummer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa 

Jeg fik her sidste et nyt simkort og efter jeg har sat det i min x10 så vis jeg går ind i telefonbogen på x10 så for over hvor mit nummer skulle stå da skriver den bare at den ikke kan læse det fra simkortet, er der noget man kan gøre ved det???

icon

Bedste svar af knudsen81 5 februar 2011, 13:15

Nej det gør det ikke, men fandt svaret inde på xda-developers, det man skulle gøre var at sætte sit simkort over i en ældre mobil hvor man kan redigere sit nummer, det gjorde jeg og nu står mit mobil nummer der Meget glad humørikon

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

En del informationer i en telefon kan lagres 3 forskellige steder. I telefonens interne hukommelse, - på SIM-kortet eller på et indsat Micro kort.

Telefonnumre kan man vælge om man vil gemme enten på SIM-kortet eller i telefonens interne hukommelse.

Mvh FN ;-)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

ja det ved jeg godt, men så prøver vi på en anden måde at forklare, går jeg i indstillinger > om telefonen > status >Mit telefonnummer = ukendt (der skulle stå mit tdc nummer ) håber du forstår nu

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Yes, - det hjalp en hel del. Glad humørikon

Hvis denne menufunktion skulle få telefonen til at hente dit eget nummer fra SIM-kortet, så må det antages at SIM-kortet er defekt.

Jeg har kigget i den udvidede brugermanual for at finde noget om dette. Søgning på alle forekomster af "om telefonen" og "status" kastede ikke noget nyt lys over dette spørgsmål. Termen "Mit telefonnummer" forekommer overhovedet ikke i manualen:

http://www.sonyericsson.com/cws/download/1/861/205/1287560873/X10i__UG_DA_1234-4951_3.pdf

Mvh FN

Omdømme 1

Nej det gør det ikke, men fandt svaret inde på xda-developers, det man skulle gøre var at sætte sit simkort over i en ældre mobil hvor man kan redigere sit nummer, det gjorde jeg og nu står mit mobil nummer der Meget glad humørikon

Omdømme 3

Det lyder sgu kringlet, - og stakkels dem der ikke har en ældre mobil at gøre dette med. Overrasket humørikon

Men rigtigt flot, - både at du fandt løsningen, og at du videregav den her så andre kan få glæde af den. Du er næppe den eneste der oplever det problem. Blinkende humørikon

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P