wireless extender - "ligger" min TDC router ned

Hej

jeg har TDC trio, og har 2 boxe tilvalgt. Den ene går via kabel til fjernsynet i stuen uden problemmer. herefter har jeg koblet en wireless extender - Netgaer - på netværket, hvilket også går fint - lige indtil jeg tilslutter min anden TV boks - så rebooter TDC routeren , og det bliver den ved med, indtil jeg igen kobler  den anden tv boks af.

Så kort historie lang, hvad går jeg galt med tilslutning af en wireless extender siden at min TDC router vælger at reboote.

Mvh

Anders

1 Kommentar

Hej Anders

Som jeg forstår dit indlæg, har du ét TV kablet på din Homebox og et der kører via wireless extender?

Vi garanterer ikke at dit TV kan fungere trådløst, heller ikke med en wireless extender. Jeg kunne forestille mig, at vores digitalmodtager, der er beregnet til at trække omtrent 3,8 megabit ville kræve en del mere aktivitet end det for at køre stabilt på en trådløs forbindelse, og at det paradoks kunne få Homeboksen til at crashe, men det skal vi ikke kunne sige.

Hvis der er andre kunder, der har prøvet løsningen med succes, er I naturligvis stadig velkomne til at poste, men som sagt det er desværre ikke noget, vi kan hjælpe med. Jeg ønsker dig held og lykke med din søgning dog.

Jeg vil anbefale at høre med netgear også, da jeg kan se på deres hjemmeside, at de blandt andet anbefaler produktet til dette brug.

Hilsen Niels

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P